Er dere romantiske oppi alt dette?

Babybabywish

Elsker forumet
her er det ingen romantikk.. er bare blitt må gjøre ditt og må gjøre datt tilman er utslitt.. enda har vi ikke småbarn..
Jeg prøver og prøver fortvilt å live det til med boblebad, men unnskyldninger kommer i fleng.
Føler alt er prøvd, å han intresserer seg midt i ræva.. nå i kveld skulle han ta et bad å pugge til motorsykkelteorien etterpå.. så fåreslo jeg at vi kunne ta sammen, men da ble det så sent å han er så trøtt blablabla.. han gjør jo ingenting..

Merker romantikken kunne bli heller laber i verste prøvingen. Tror han følte jeg bare ville ha sex for å bli gravid, og det var tøft måned etter måned uten å bli det. Så vi hadde ikke ordentlig sex/samliv før jeg holdt på med prøverør (dog litt labert mellom forsøk) og ble gravid.

Merker romantikken kunne bli heller laber i verste prøvingen. Tror han følte jeg bare ville ha sex for å bli gravid, og det var tøft måned etter måned uten å bli det. Så vi hadde ikke ordentlig sex/samliv før jeg holdt på med prøverør (dog litt labert mellom forsøk) og ble gravid.

Skjønner dette er ganske normalt, men ikke at romantikken forsvant hen helt. Nå har vi hatt flyttestress en lang periode pluss oppussing samtidig som forsøk. Så noe samliv har vært bare helt æsj egentlig.. vært syk også nå med denne type hormoner.. håper romantikken blusser opp igjen til sommeren iallefall..

Min gamer såpass mye at det blir vanskelig med romantikk. Men jeg pleier å høre med ham om vi kan sette en dag til middag, film og armkrok kos! :)

her er det ingen romantikk.. er bare blitt må gjøre ditt og må gjøre datt tilman er utslitt.. enda har vi ikke småbarn..
Jeg prøver og prøver fortvilt å live det til med boblebad, men unnskyldninger kommer i fleng.
Føler alt er prøvd, å han intresserer seg midt i ræva.. nå i kveld skulle han ta et bad å pugge til motorsykkelteorien etterpå.. så fåreslo jeg at vi kunne ta sammen, men da ble det så sent å han er så trøtt blablabla.. han gjør jo ingenting..

Han kan potensielt være veldig lei seg og trenger litt tid før seg selv. Menn har ikke alltid like lett for å dele følelser. Noen isolerer seg helt, min mann gikk rundt og var veldig bekymret for meg og for at han kanskje ikke fikk en egen familie. Han ble søvnløs av dette. Vi har brukt tid på å komme tilbake i normal rytme, sove osv.

Hva med å ta han med på kino, se actionfilm (noe ikke romantisk eller drama) evt gå tur, skitur, invitere venner hjem til middag. Ta fokus vekk fra det vonde som tiden nå har preget dere veldig.

Også kan det være slik for han at det er veldig viktig for han å lære seg teorien rundt motorsykkellappen, da om han får den, er det noe han har mestret i en veldig tung tid. Når man ikke får til det ene, er det godt å fokusere på noe som er enklere å få til.

Jeg brukte dette selv. Gravde meg ned i jobb og trening.så kom jeg til meg selv igjen og følte meg sterkere.. ta vare på deg selv og ikke stress han .

Min gamer såpass mye at det blir vanskelig med romantikk. Men jeg pleier å høre med ham om vi kan sette en dag til middag, film og armkrok kos! :)

Vet hvordan det er å være sammen med en gamer :p vi er nok litt for sliten for armkrok og kos. Her pusser vi opp når vi har tid :o nå er det mye sne som må måkkes vekk i disse dager at det er nok å gjøre. Vi tenner lys, fyrer i peisen eller rett og slett deler ei flaske vin i ny å ne. Jeg blir så surrete av ett glass jeg, så man er mer motakelig for romantikk og kos da :)

Vet hvordan det er å være sammen med en gamer :p vi er nok litt for sliten for armkrok og kos. Her pusser vi opp når vi har tid :eek: nå er det mye sne som må måkkes vekk i disse dager at det er nok å gjøre. Vi tenner lys, fyrer i peisen eller rett og slett deler ei flaske vin i ny å ne. Jeg blir så surrete av ett glass jeg, så man er mer motakelig for romantikk og kos da :)

Husk å puste i alt dette da! Ikke slit deg ut!

Back
Topp