Er dere plaget med kynnere og nedpress??

Lite nedpress, men mye vonde kynnere med mensmurringer og stikninger i skjeden.

Har hatt en god del kynnere dette svangerskapet, fra rundt uke 20.
Men ingen regelmessige.
Kommer og går, jo mer jeg gjør ila en dag jo mer kynnere får jeg...

Ja har mye kynnere, fra uke 14 ca. Ikke vonde heldigvis:) nedpress også, da han har ligget i hodeleie siden uke 24..

Har hatt dager med ekstremt mye kynnere, men så har jeg fått vite litt etterpå at lille har festet seg godt nede i bekkenet, så da er det jo forståelig at det stod sånn på med kynnerene :p nå gikk også slimproppen på mandag og tirsdag, og har ganske sterke kynnere hver dag (men ikke regelmessig og ikke så tett som tidligere) Her er det ganske mye modning på gang hvertfall! Veldig spent på når lille bestemmer seg for å komme ut:) er 35+5 i dag, så helt ok om det går en uke til hvertfall:)

Jeg aner egentlig ikke hvordan en kynner kjennes ut. Men siste kveldene så har magen i perioder blitt veldig hardt og kjennes øm ut før hardheten slipper tak igjen. Har da også fått noe strålingen opp i ryggen og ned i låra. Er det dette som er en kynner vet jeg jo ikke.

Jeg aner egentlig ikke hvordan en kynner kjennes ut. Men siste kveldene så har magen i perioder blitt veldig hardt og kjennes øm ut før hardheten slipper tak igjen. Har da også fått noe strålingen opp i ryggen og ned i låra. Er det dette som er en kynner vet jeg jo ikke.

Det er nok kynnere du har begynt å få. Hos meg blir det og trykk i halsen og i hodet når det står på, men har hørt andre kjenne det i beina som du

Har også en del kynnere. Har hatt dem i mange uker. Kjenner også trykk i halsen/hodet og litt kvalmefølelse når de kommer, men ikke vondt heldigvis :)

Back
Topp