Er dere på trilletur hver dag ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Er dere på trilletur hver dag ?

Og bruker dere gå lange turer ?

Hver eneste dag. :) prøver å ha en tur på min 5km, men ikke alltid tid til det dessverre. Da bruker eg ca 55 min.. Bruker trilleturene som treningsøkter og løpe opp oppoverbakkene istedenfor å gå ;)

Ikke en jævla tur har jeg fått gått :P
Våkenatt etter våkenatt og skriking dagen lang.
Desverre føler jeg INGEN motivasjon for å forlate huset annet enn å gå ut med søpla eller å kjøre en tur, i et håpløst forsøk på at bilstøyen vil roe ungen...

Prøver å gå en tur aenkver dag hvertfall på minst 30 min :)

Jente 27.07.13 <3

Ute hver dag siden 2 dager etter fødsel :) ikke mye trilletur kun for å trille, men må på butikken, ungene må fraktes og hentes i bhg (minste i bæreselen og 2 og 3 åringen i søskenvogna), småturer i skog og fjell med unga i helgene... Vi har ikke bil...

Lillebror f 27. juli

Er stort sett på tur hver dag, hvertfall annenhver dag:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

har ikke gått så mange turer med han siden han kom, men har vært en del tura med bil å trilla han med bilstoltrilla inn å ut forskjellige plassa :p

Tom-Odin - 27.07.11<3. Trym-Christoffer - 29.07.13 <3

Ikke en jævla tur har jeg fått gått :P
Våkenatt etter våkenatt og skriking dagen lang.
Desverre føler jeg INGEN motivasjon for å forlate huset annet enn å gå ut med søpla eller å kjøre en tur, i et håpløst forsøk på at bilstøyen vil roe ungen...
Dette hørtes slitsomt ut. Har du snakket med helsesøster? Evt utelukket allergi eller kolikk? Du kan jo ikke ha det sånn- du blir gal;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Dette hørtes slitsomt ut. Har du snakket med helsesøster? Evt utelukket allergi eller kolikk? Du kan jo ikke ha det sånn- du blir gal;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Vi har vært hos helsesøster og skal tilbake.. ja. En eller annen dato (alt står i boka mi :P )
Vært hos kiropraktor 2 x og manuellterapaut i dag.

Skal tilbake til uka da han oppdaget en låsning/ blokkering i nakken som antakeligvis plager han forferdelig når jeg ammer han på venstre side (merkes under rotasjon av halsen/ nakke).
Så får vi se. Han sliter med MYE luft i mage uansett hva jeg spiser. Tror jeg har fastet i nærmere 48 timer nå fordi jeg er utslitt. Lever på amme-te og minifom funker IKKE.
Har kutta ut melk og stort sett ALT annet :(
Blir lege til uka hvis det ikke bedrer seg.

Skal i tillegg trene med han fordi han viste tegn på KISS - ene kinnet er større enn det andre og han har yndlingsside og skjevhet i bakhodet.

Uff, Maria2009... Klem til deg!

Er ute hver dag, vogn og/eller Manduca. Varierer om det er i forbindelse med ærend/treffe noen eller for å gå lengre turer. Så alt fra 20 min til 2 timer :-) Har vært mye på stranda og sånt lange dager også, har vogn dit og.

Vi triller når eldstefrøkna skal leveres og hentes i barnehagen, på butikkturer, og hvis eldste vil ut på lekeplassen. Det blir ikke så lange turer da, det kalde og våte høstværet frister ikke å være ute i så lenge av gangen.

Blir nok ikke Trollheimen hver dag, men prøver å komme meg ut på trilletur hvertfall et par ganger i uken:)

-Oliver 27.01.2010❤️ -Kasper 24.07.2013❤️

Triller ca 1 time nesten hver dag. Hunden må luftes og mannen er offshore så da er det bare å komme seg ut. Veldig deilig, kjenner formen har blir litt bedre også :)

Så flink du er! :)
Takk, de siste tre dagene har d blitt 2 1/2 timers turer. Hun sover godt når vogna går, men maks 30 min når den står stille, så da må jeg jo bare gå ;) Trøster meg med at formen min blir bra. Gruer meg bare til høststormer og snøføyk!! Satser på at hun sover bedre inne da :)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Nei, prøver å gjøre minst mulig og slappe av mest mulig og kanskje få hvilt meg ut litt og få litt mer energi igjen i løpet av permisjonen. Så jeg gjør bare de tingene jeg må og det som evt er morsomt og jeg liker å gjøre, og kroppen min liker ikke å gå eller gjøre noe som tapper meg enda mer for energi.

Back
Topp