Er dere på instagram?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
:-)

Nei, jeg deler egentlig veldig lite av bilder og sånn:-)
Her inne har jeg delt litt, men sletter det etter hvert, facebook bruker jeg kun for å følge med på barselgruppa mi:-)

Jeg har gått mer og mer over til instagram da jeg liker bedre måten det fungerer på sammenliknet med Facebook.
Er ikke så redd for slikt heller da, egentlig. :)

Har nok med at jeg er ganske privat av meg, mest på grunn av jobben, vil ikke kunder og kollegaer skal få så mye innblikk:-)

Skjønner det :)
Har sperret instagram-profil jeg da

Og en haug av restriksjoner på Facebook :)

Det er nok lurt det:-)

ja, men har privat profil og godtar kun folk jeg kjenner/vet hvem er. Legger ikke ut mange bilder av snuppa heller:)

Nope, jeg legger ut bilder her og på Facebook en gang i blandt bare.. Så syns ikke jeg har no behov for enda et sosialt medium :) jeg sender MMS om jeg vil dele bilder :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ja det har jeg:) men har privat profil! Er heller ikke så restriktiv av meg mht å legge ut bilder av snuppa, legger bare ikke ut naken/badebilder! Liker jo å vise fram den nydelige babyen min;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Ja det har jeg:) men har privat profil! Er heller ikke så restriktiv av meg mht å legge ut bilder av snuppa, legger bare ikke ut naken/badebilder! Liker jo å vise fram den nydelige babyen min;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Enig :D

Back
Topp