Er dere oppblåst?

Superprodusent

Glad i forumet
Jeg er så oppblåst at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette! Forrige gang var det på akkurat samme måten, folk begynte å spørre allerede i uke 6 og denne gangen fikk jeg spørsmål før jeg testet positiv. Nå er jeg jo ikke noen sylfide, men fra at magen er slapp og slentrete (hehe) så buler den ut! Det ser ikke bra ut:(

Jepp, merker at buksen beg å stramme og jeg er 4+5 i dag :-/
Ved forrige graviditet skjulte jeg magen lenge, og var ca 16 uker på vei før jeg slapp nyheten- selv da var det ikke så lett å se noe :)
Men denne gang er redd redd for at jeg ikke klarer å holde det skjult så lenge--strategien er å finne frem løse topper og gensre og bygge meg ett lite telt i tiden fremover ;-)

Ja, absolutt!! Men merker det nok mest selv, og tror ikke noen andre legger merke til det foreløpig.

her også, ekstremt på kvelden. ser ut som om jeg er 4 mnd på vei + at jeg har vondt øverst i magen. håper det blir bedre eller så blir dette vanskelig å skjule, og det er lenge til jeg vil slippe bomben.

V-E-L-D-I-G !!!

Føler meg skikkelig oppblåst ja!!!! Så prøver å kle meg litt sånn at det ikke syns... Jeg har hatt litt mage, men ikke slik som dette...... Slitsomt å ikke kunne skrike det ut..... :)

JA    kan ikke ha på vanlig bukser for det klemmer sånn, og unskyld meg men jeg promper en masse og jeg har endel luft smerter

JA!! synes nesten at det er litt pinlig. Har så mye luft i magen at jeg går og "slipper" litt nesten hele tiden.. Jeg hadde det ikke slik sist... Da klarte jeg å holde det skjult i mange mnd. Flere som ikke hadde fått det med seg før jeg nesten hadde termin. Men nå... Har problemer allerede...

Back
Topp