Er dere også slik at...

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
...dere irriterer dere over "alt" og "alle"? [8D] Jeg blir litt fort irritert noen ganger [8D] Men er ofte det er med grunn da [8D]

Som f.eks en bil ligger klint oppi ræva på oss selv om vi kjører litt over fartsgrensen, og de har som oftest så sterke lys at man kan lese avisen i bilen vår! Så tenkte jeg nå, jentungen sitter jo bakovervendt, og siden de ligger så nært, og OM vi må bråbremse, og de ikke rekker å stoppe (70-80sone) så kan det bli en ganske hard smell, og da kan hun bli skadet [8|] Så føler jeg har veldig god grunn til å bli irritert. Mange sier jo at det ikke er noe å bli irritert over, har jeg hørt ganske mye egentlig [X(] Men jeg syns det er det, hun er det mest dyrebare vi har [:)]

Dette er bare en av flere ting jeg blir irritert over [8D]

kjenner meg igjen i d ja!! jeg og irriterer meg over sånne ting.
for en uke siden så var d rett før jeg gikk ut av bilen å slo ned en syklist! ble så forbanna irritert.. var ute å kjørte så måtte jeg stoppe før en rundkjøring...rett dr va d et fotgjengerfelt men så ingen..så plutselig hører jeg sinnsyk skrik : heeeeeeei!!! stokk sånn at jeg holdt på å pisse i buksa! så stod en syklist nesten inni bilen og skreik rett ved vinduet til mathea så hu hyyylskreik! makan til folk!!![:@][:@] kunne jko bare svingt litt så hadde han kjørt mellom bil 1 og 2...(litt knotete forklart men ) [:)]

Back
Topp