Er dere også sånn ..

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
som har fått økt sexlyst?:)
Bare glad til jeg altså... Får så mye energi! Og jeg vet om noen uker, blir magen stor igjen, ryggen verker, og da orker jeg nok ikke sex! hehe....Benytte sjansen mens man orker ;)

nei...desverre...leser så mye om den derre økte sexlysta overalt men har ikke sett noenting til den selv...både jeg og mannen er skikkelig skuffa, og synes ikke de skal "reklamere" så mye med det i alle gravidebøker o.l. når det ikke er såå vanlig 

Sniker fra August...

Sex, hva er d a?? 
Noe fint folk har på maten kanskje?? 

Går opp og ned føler jeg

Her tar det helt av! Til mannens store begeistring! jeg skjønner ikke hvordan folk IKKE orker å ha sex når man er gravid, er jo bare enda diggere! :P 

Det går opp og ned ja, men det var godt med en liten opptur etter at kvalmen gav seg ved ca uke 14. Før det orket jeg nesten ikke tanken altså!

JA jeg har veldig økt lyst. Det som er pussig er at jeg føler jeg har lite energi om dagen, men når det kommer til sex så er energien på plass

Økt lyst har også :) deilig syns jeg..

Jepp! Kunne hatt mæ hver dag, flere ganga om dagen! Mest fordi pappaen til Knøttet e ybersexy, men det e faktisk utrulig godt, æ lure på at det e hakke bedre enn når æ ikkje e gravid... Å han klage selvfølgelig ikkje, å e utrulig flink å få mæ til å føle mæ bra;-)

Hehe, ja det føles liksom helt sykt mye bedre ut nå enn ellers..rart? Hormoner muligens og sikkert pga våren? :D :D :D :D Det gjør ingenting;)

Marian87 skrev:
nei...desverre...leser så mye om den derre økte sexlysta overalt men har ikke sett noenting til den selv...både jeg og mannen er skikkelig skuffa, og synes ikke de skal "reklamere" så mye med det i alle gravidebøker o.l. når det ikke er såå vanlig 

Høres ut som mannen min! haha :p Her går det veldig opp og ned - enten eller! Så når det er en opptur, tenker mannen at YES, endelig, nå starter det! Også etter noen dager, så orker jeg aaabsolutt ikke, og da går han og surmuler over hvor oppskrytt det der med økt lyst er! :p

Marian87 skrev:

Høres ut som mannen min! haha :p Her går det veldig opp og ned - enten eller! Så når det er en opptur, tenker mannen at YES, endelig, nå starter det! Også etter noen dager, så orker jeg aaabsolutt ikke, og da går han og surmuler over hvor oppskrytt det der med økt lyst er! :p

Back
Topp