Er dere narch-mennesker?

MissWannabeGoodGirl

Elsker forumet
:) ja... er dere det? jeg er som oftest på flasken til tiiidlig morning, og hjemme mellom 07-12 :P sku bare ønske jeg fikk til å sove etterpå:P

fortell gjerne en narch-historie verdt å dele på denne kjedelige torsdagskvelden! :D

narch?[8|]

ORIGINAL: EdonaBigMama

narch?[8|]

Nachspiel, eller åssen det skrives.. Trooor jeg da..

ORIGINAL: smash

narch?[8|]

Nachspiel, eller åssen det skrives.. Trooor jeg da..

ja, vet, men narch er bare helt wrong. [8D][8D] jeg er ikke nach-menneske!

ORIGINAL: theojora

nei jeg er ikke lenger no nach-person... vil helst legge meg når det stenger ute[8D]

Signerer den![;)]

narch?[8|]

skriver dialekt:) nachspiel! :)

Jeg er hun trøtte som vil ha kebab og sooove..

Jeg er av typen som lover meg selv hvær gang at jeg ikke skal på narch, men hvær eneste gang de stenger dørene på Gruvo, så kaster jeg meg i taxien og blir med resten av gjengen[8|]

Pleier og komme hjem så tidlig som 6-7 jeg da, liker helst og være hjemme før ungene våkner[8D]
Sovner som en stein, og står opp i 10-11 tia[8D]

ORIGINAL: Senator Malin

Kommer ann på [:D]

Var på ett nach som tok litt vel av her i vinter...

Jeg kom hjem med snus i ørene. To kredittkort jeg ikke ante hvem var sine og hvordan jeg fikk tak i de, en halvspist ostepølse og to ølglass i veska, stort hakk over hele ryggen, balsam i håret, ketchup på begge albuene og sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde verdens verste fylleangst dagen derpå og har ikke vært på nach siden [X(]

hehe... hørtes ut som en voldsom artig morning;):P

Ikke mange nachspiel på meg oppigjennom.. Jeg blir som regel sjuk eller trøtt og reiser hjem, jeg.. (som regel.. haha, fester vel 2 ganger i året eller noe nå da så..)

Ja, jeg er stort sett den på fest som holder koken lengst.[8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jeg er av typen som lover meg selv hvær gang at jeg ikke skal på narch, men hvær eneste gang de stenger dørene på Gruvo, så kaster jeg meg i taxien og blir med resten av gjengen[8|]

Pleier og komme hjem så tidlig som 6-7 jeg da, liker helst og være hjemme før ungene våkner[8D]
Sovner som en stein, og står opp i 10-11 tia[8D]

jeg har sluttet å love meg selv å dra rett hjem.. finner alltid på en fin unnskyldning for å bli med :P

Før var jeg på nachpiel "hele tiden" men nå holder det somregel når byen stenger [8D]

ORIGINAL: MammanTilKevin

Jeg kom hjem med snus i ørene. To kredittkort jeg ikke ante hvem var sine og hvordan jeg fikk tak i de, en halvspist ostepølse og to ølglass i veska, stort hakk over hele ryggen, balsam i håret, ketchup på begge albuene og sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde verdens verste fylleangst dagen derpå og har ikke vært på nach siden [X(]

Hehe.. nei for jeg tok taxi hjem kl 9 om mårran. Walk of shame sa du?! [:o]
La meg kl 10 og våkna opp kl 12 og fikk ikke sove mer. HELT angst..[8D]

det verste er nå når det er så lyst ute, så hjelper jo ikke å snike seg hjemover kl 7 om morningen nå lenger... Ikke'no mørke:P alle ser jo hvor hard kveld man har hatt! ;)

ORIGINAL: theojora

nei jeg er ikke lenger no nach-person... vil helst legge meg når det stenger ute[8D]
Samme her....hehe

Nei, er ikke, eller har aldri vært en sånn person... Tenkte meg på narch en gang da sambo og jeg nettopp hadde blitt i lag, jeg skulle til å dra(sammen med sambo) men slekta syns jeg var litt for full, og sendte oss hjem med privat skyss[:D]
Like greit det, siden gresset og himmelen var så sinnsyk lik!(trodde jeg sto, men lå i gresset, var ikke rart "gresset" var blått![:-])

JA! Jeg vil aldri at festen skal ende og er alltid klar for nach. Kjæresten min derimot, begynner gjespingen sånn i totiden, så det ender med at jeg blir med han hjem som regel. Jeg protesterer som regel litt da, og sier "neeei, nachspiel a.. Kom igjen a. Du er alltid så trøtt du" Også legger jeg meg, sovner som en stein og er sjeleglad for at han atter en gang snakket meg fra nach når jeg våkner, hehe!
Han sier vanligvis "dra på nach du, men JEG drar hjem". Så jeg kan jo hvis jeg absolutt vil, men..

Før jeg fikk barn var jeg på nach hele tiden. Nå er det som regel en gang i blant. Var på nach i helgen [:)]

ORIGINAL: ThisIsLove

Hehe.. nei for jeg tok taxi hjem kl 9 om mårran. Walk of shame sa du?! [:o]
La meg kl 10 og våkna opp kl 12 og fikk ikke sove mer. HELT angst..[8D]

det verste er nå når det er så lyst ute, så hjelper jo ikke å snike seg hjemover kl 7 om morningen nå lenger... Ikke'no mørke:P alle ser jo hvor hard kveld man har hatt! ;)

uææææ... "walk of shame" igjennom nabolaget er det verste som finnes[X(]

jeg sier bare: stor veske= sminke,lave sko, og bukse! ;) no walk of shame:P

Back
Topp