er dere nøye på..

Finnsikkemer

Forumet er livet
hva dere putter i munn?? mat, drikke, godis osv??

kunne ønske jeg var det!!! klarer ikke det jeg as! hjelp... :P

Nah, spiser det eg har lyst på eg :) Men har ikkje så masse matlyst så har ikkje spist så masse usundt..

<p>jeg prøver å passe meg men er ikke lett når jeg har lyst på masse salt mat og mat med myyyye smaker...

Tja:) spiser normalt og sånt men har je lyst på noe søtt så spis je det;)

Prøver så godt jeg kan... men det er alt for lett å falle for fristelsen. ...

Tja, litt. Passer nok på å få i meg litt mer grønnsaker og fisk enn før, men vil nok unne meg noe ekstra godt når helgen kommer :)

Jeg MÅ være veldig nøye.. Pga diabetes. Jeg har ikke tenkt å måtte føde en 5-6kgs baby denne gangen heller.
Sist sv.skap spiste jeg ingenting snop eller lignende fra november til juli. unnet meg to softis den sommeren, thats it ;)
og det funket :)

NEI :( Å jeg skulle jo det... Når jeg ble gravid med størstemann var jeg 60 kg (er 160 høy) gikk jeg opp til 80 kg. Stoppet på 64 kg da jeg igjen ble gravid. Klarte ikke å gå av meg de siste kiloene med sistemann så da bestemte jeg meg for skikkelig hardslanking! Å det gikk, er nå 52 kg. Buksene passer ikke lenger, kjenner jeg stiger i vekt.
Så skulle virkelig ønske jeg passet bedre på.
Men syns det er vanskelig i forhold til lystene man får, off jaja :)

starta på 58kg (175 høy) og gikk opp til 94kg!! forrige gang.. gikk ned alt.. men er på 65kg allerde.. livredd på reprise :(

Spiser til vanlig masse godteri i perioder, men har bestemt meg for å være flink nå. Har ikke så lyst på heller m kvalmen og litt halsbrann...

Jeg har heller det problemet at jeg ikke spiser. Ikke så plaget med oppkast, kun et par ganger. Men kvalm 24/7. Orker ikke tanken på mat. I dag har jeg fått i meg et eple og en halv skive, super fornøyd!:) Uff, allerede gått ned 2 kg.

Spiser lite godteri og drikker lite brus, kan unne meg det en dag en sjelden helg, ellers spiser jeg det av mat jeg får lyst på for det meste : )

spiser det jeg tror jeg kan klare å holde nede, og i veldig små mengder :P så går fortsatt ned i vekt, selv med hjelp fra medisiner som skal gjøre at jeg ikke kaster opp :/.. men vekta kommer nok til å stige når kvalmen forsvinner :P

var 83kg når jeg fikk førstemann (startet på 76, så ned til 64, og opp til 83 ;) ) så blir sikkert noe lignende.. :P

Spiser sunt i ukedagene, men unner meg det lille ekstra i helgene. Skal jo leve selvom jeg er gravid ;)

Back
Topp