Er dere mye ute med barna ?

Heffa og Go`ungen

Forelsket i forumet
De fleste barna er vel kanskje i bhg på dagtid.
I barnehagen til sebastian er de mye ute, og jeg prøver å være flink i helgene når jeg har han, men er jeg sliten, er det lett å være mye inne.
ÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg til vår/sommer...Da blir alt mye lettere.

Vi er også slitne etter lang dag på jobb og i bhg, men har vi fri er vi stort sett en god tur ute!
Vi blir så rastløse av å sitte inne hele dagen :)
Har også hendt at T vil være ute etter bhg og har lekt utenfor her mens jeg har startet på middag.

De er en del ute i barnehagen, Vi har vært lite ute hjemme mye pga kulde (og sykdom) - vi gleder oss veldig til våren kommer m mildere vær. DA skal vi være masse ute[:)]

ORIGINAL: Tuttelure

De er en del ute i barnehagen, Vi har vært lite ute hjemme mye pga kulde (og sykdom) - vi gleder oss veldig til våren kommer m mildere vær. DA skal vi være masse ute[:)]

vært veldig kaldt :(

jaaaaaaaa, vår/sommer....[:D]

Ja vi gleder også til mildere vær! Blir enklere å gå ut og, når man slipper alt av klær hele tiden, og lettere for de små å bevege seg!
Vi har tyvstartet litt med å ta ut trehjulssykkelen et par ganger nå, for de har måkt nesten ned til bakken her ute. Han digger det! Og vil at vi skal henge opp huska [8D]
Nei, nå gleder vi oss til mildvær!!!

Tihi Mathilde satt på sykkelen sin ute en tur søndag. Alt blir så mye lettere når det blir varmere i været[:)]

Ja det gjør det!
Og vi får forhåpentligvis opp gjerde rundt hagen på "baksiden" her, så kan han holde på litt som han vil også når det er varmt nok til å la døren stå oppe.
Ideelt sett hadde vi fått opp gjerde og port på andre siden og!
Hehe - slik er det vel å ha en stikke-av-gutt!

Vi er ikke mye ute, nå bare gleder jeg meg til våren. Jeg sliter masse med bekkenløsning, og Felix vil ikke gjøre annet ute enn å spise snø. Tilsammen gjør det meg veldig lite motivert for å være ute.[&:] Nå som snøen er så ekkel og skitten også, så holder vi oss mye inne. Han måker snø med pappan hver dag, og de drar litt i akebakken, men ellers er det oftest bare 10 minutter utelek i hagen når vi kommer hjem om dagene.

Vi har vært endel ute i helgene i det siste. Er så mye spennende som skal gjøres: snowboardkjøring, skigåing og grilling på bål [:D]

Men er litt skuffa på barnehagen de siste ukene; de har nesten ikke vært ute. Begrunner det med kulde og veldig glatt ute, men det gjelder jo ikke hver dag....

Vi er ikke mye ute om hverdagene nei, men da har hun jo vært i barnehagen. Det blir jo dessuten mørkt omtrent før vi rekker å spise middag.. men det blir jo også bedre framover:)

I helgene er vi alltid ute en tur, men noen ganger bare for å gå til butikken. Helga før jeg fødte var vi en tur på ski, men det hører med til sjeldenhetene, for det har tross alt vært vanvittig kaldt i vinter.. Helt enig med alle som påpeker at det skal bli godt med vår[:)]

Hverdager rekker vi ikke være ute, så da blir det med det hun er ute i bhg.

I helgene får vi oss litt frisk luft i løpet av dagen hvertfall, enten en lang tur, eller en liten tur ut.

Gleder meg også veldig til vår og varmere vær [:D]

Vi er altfor dårlig til å være ute med barna... Men har jo vært skikkelig ekkelt og kaldt ute også. Prøver som regel å være ute litt hver dag. Midt i uken er de jo ute i barnehagen, men i helgene er vi uttafor huset.

Back
Topp