er dere medlem av naf?

mamma :)

Glad i forumet
jeg har tenkt og meld meg inn men er det smart og være medlem ?
hva syns dere som er det?

er ikke medlem
har ikke hatt behov for veihjelp heller

Sikkert greit å ha hvis en kjører mye på steder en ikke kjenner mange til evt å få hjelp og slikt

Det er nok lurt om du er i fare for å trenge veihjelp av og til, eller for gode avtaler som tilbud på eu kontroll og sånt[;)]

Er gift med en bilmekaniker så er det noe med bilen får jeg hjelp uansett, trenger ikke vente i kø på  hjelp [;)] han kan også hente bilen med bilhenger osv om det skulle trenges og vi får låne bil osv om det trengs[:)]

ORIGINAL: bondekone

er ikke medlem
har ikke hatt behov for veihjelp heller

Sikkert greit å ha hvis en kjører mye på steder en ikke kjenner mange til evt å få hjelp og slikt

er ikke bare det jeg tenker på:) Jeg har vært på en sånn dekkmann butikk og der har de sådnre avtaler med naf som e veldig bra:) derfor jeg tenke og kansje meld meg inn.For en får ravbatter på ting og sånn:)

Vi var medlem. Veldig greit, dersom det skulle oppstå noe en gang[:)]

Men så kjøpte vi oss helt ny bil, og da var det automatisk med i forsikringa vi har. så da var det ikkje vits å ha dobbelt opp![8D] 

Er medlem og er veldig fornøyd. Absolutt mest fordeler i forhold til den lille prisen det koster i året[:D]

Vi er medlem!
Syntes det er veldig greit om det skulle være noe... og dessuten så har vi naf fordel pluss kort.. som gir bra bensinrabatt :)

Kjøpte også dekktrykkmåler til mannen og pappa til jul... de hadde veldig god pris for naf-meldemmer :)

Jeg ahr akkurat blitt det, så kan hverken si meg fornøyd eller misfornøyd.  Men føler en viss trygghet da, siden jeg har dieselbil som ikke gidder å starte når det blir 20 minus ute.. 

Jeg er medlem

Jeg er medlem og syntes det er helt topp når jeg kan fylle bensin på 123 som er de billigste stasjonene her og få 30øre per liter i direkte fradrag! Fylte opp tanken for kr 10,88per liter diesel i går! D er bra det!!

har veihjelp i forsikringa vår men har vi ikke hatt det ¨så hadde vi hatt naf[;)]

Back
Topp