Er dere med i barselgruppe?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nei det har jeg ikke tid til dessverre.
Men skal treffe de om to uker når det er time med fysio på hs

Har ikke funnet noen i området enda. Håper å få dannet en gruppe under fysio-timen på helsestasjonen i februar

Har bare hatt en gruppe time på helsestasjon.. Var ikke sånn super kjemi.

Her i kommunen har noen mammaer laget en Facebook-gruppe, som alle 2014-mammaer kan joine. :) Der planlegger vi treff og møtes jevnlig hjemme hos hverandre.

Vi startet en egen en der er det folk fra babyverden. Men skal på 4 ukerskontroll neste uke og da kommer hun nok til å spørre om jeg vil være med i barselgruppe i nærområdet. Jeg kommer nok til å takke ja til det. Er jo greit å ha noen som bor i nærheten også.

Ja, vi er en gjeng som har møttes fra lenge før fødsel og helsestasjonen har og satt sammen en gruppe. :)

Nei, det prøvde jeg med førstemann, og jeg merka at det eneste vi hadde til felles var det at vi var mødre. Og når man tilbringer all sin tid med babyen, og først møter noen andre voksne, så er det jo litt gøy å kunne snakke om litt andre ting enn kun baby :p

Disse to andre svangerskapene har jeg hatt det mer travelt mtp at jeg har barn fra før, og har derfor valgt å heller bare møte allerede eksisterende venninner når dem har fri/tid på dagen, jeg synes det er bedre å bruke tid på relasjoner man allerede har, enn å skape nye som igjen skaper enda mer travel tid i hverdagen ;)

Back
Topp