Er dere kvalme?

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Sist var jeg utrolig trøtt. Helt hinsides. Det var jeg også i sommer når jeg mistet. Denne gangen er jeg faktisk kvalm! Ikke mye, men jeg kjenner det hele tiden.. Litt godvond følelse egentlig! Det er jo i alle fall et tegn:)

Ikke kvalm, enda. Håper nesten litt på å bli det, siden det blir litt mer "ekte" over hele gravid følelsen. Men, puppene mine kunne eg gidd vekk, vondt å dusje, sove, ja, komme borti de i det hele tatt. Og så har de vokst! Men, igjen, forrige svangerskap var jeg så kvalm at det ikke var gøy i det hele. Spying og alt som hører med. Levde på lollipop is, og skive med leverpostei :) Hehe..

INGEN bør ønske seg kvalme :P

Jeg var så kvalm at jeg knapt kunne stå på beina i begynnelsen av denne uka! Men nå går jeg på phenergan, og livet kom plutselig tilbake ;)

Jeg skifter mellom å måtte spise masse og ofte, til å knapt orke noe mat....

hehe, missforstå meg rett: Jeg ønsker ikke å være kvalm, men det er litt deilig å få en bekreftelse på at noe er på gang... så lenge det ikke er ille:)

er ikke kjempekavlam hele tiden er uvel/uggen store deler av dagen blir kjempekvalm innimellom og ofte når jeg spiser, men vet ikke hvor mye/lite jeg kan spise enda for å ikke bli kvalm så er det flere ganger om dagen da hehe

Jeg kan være kjempekvalm en dag og nesten ikke kvalm neste dag, men om jeg ikke er kvalm om dagen, så kommer kvalmen på kveldstid. Med førstemann var jeg kvalm fra uke 5/6-14/15! Og da var jeg så kvalm at jeg ikke fikk i meg noe mat omtrent, litt tørt knekkebrød og vann var det jeg levde på.
Har allerede bedt fastlegen om noe kvalmestillende, så forhåpentligvis slipper jeg å bli like kvalm som sist.

jeg kjenner jeg blir mer og mer kvalm... håper det ikke blir så ille... uansett så er det jo et godt tegn!

Jeg er enda ikke kvalm, men er sannsynligvis ei uke kortere på vei enn menstermin tilsier. Jeg har kjent meg litt småuggen innimellom i dag eller i går. Sist var jeg konstant kvalm fra uke 3-4 og frem til uke 17-18. Ingen morgenkvalme her nei, det var likt hele døgnet. Jeg slapp heldigvis unna oppkast da.

kvalme mellom hert måltid. Var slik sist også en liten periode.
Verre de dagene jeg ikke har mye jobb å tenke på...(merkelig)

Jeg er jevnt små kvalm hele dagen.. veldig irriterende, blir verre hvis jeg spiser.. Noen dager er verre enn andre.. Ikke kastet opp enda:D Selvom det har vært et par episoder jeg hatt lyst til det bare for at det skal bli bedre ;p

Signerer kvalmen!!! Usj å fysj... Var på akupunktur behandling på torsdag og skal tilbake igjen på tirsdag og krysser fingrene for at det skal gi meg litt gnisten tilbakeigjen. Sliter med å spise mat, og derav blir jo alt som en ond sirkel.

Ikke kvalm :) iallefall ikke enda. Håper jeg slipper unna. Var mye dårlig gjennom forrige svangerskap.

Denne gangen er jeg TRØTT!!! Herregud så trøtt jeg er. Tror jeg kunne sovet i hundre år og fremdeles være trøtt.

Er til tider kvalm, og får plutselige brekninger ut av det blå... Spydde faktisk rett foran en kollega her om dagen, og måtte fortelle hvorfor og at det ikke var smittsomt...hehe FLAUT! Er også hinsides trøtt, og legger meg noen kvelder klokka 7! Men er deilig med litt symptomer=)

Blir kvalm på kveldene.. er ok om dagen, men sliter litt med enkelte lukter, kaffi f.eks, og det er litt slitsomt siden mannen drikker kaffi rundt meg støtt og stadig ;)

Jeg er ganske kvalm nå ja. Men det er fordi jeg har spist for mye fruktkarameller... Er jo ikke gravid :P

Er bare litt Urk Agurk..småkvalm nå og da...slapp og trøtt..men det kan være pga jernmangel.
Så her skal det knaskes jerntabeletter , slurkes appelsinjuice , snafse leverpostei..
Så på med smil og greier før man begynner på jobb igjenn etter et langt fravær.. Hei hurra! :)

Kjenner jeg er litt mindre kvalm idag, men så er det lørdag og jeg har gjort ca ingenting i dag;)

Jeg ble småuggen i går og i dag er kvalmen mer tilstede. I dag har jeg vært småkvalm hele tiden, men kommer i bølger med større uvelhet der det går utover hva jeg klarer å gjøre.

Back
Topp