Er dere kvalm om natten?

rosenjenta

Glad i forumet
Jeg har vært det siste 2 nettene, men har hatt influensa og sovet veldig dårlig!! Jeg får en sånn " sultfølelse" av og til. Ekkelt å liggi å kjenne at man er kvalm [:'(]

Er det flere som meg?

Det går veldig bra, skal ikke klage, men rart at jeg er det på nattan og ikke på morgenen etter at jeg har stått opp. Jeg nyter egentlig hver eneste plage. [:D] Rart dette, men dette frøet i magen er så etterlengtet [:D]

I begynnelsen av svangerskapet var jeg veldig kvalm om natten og kun da. Men det ga seg etterhvet heldigvis [;)]

ok

Jeg har ikke vært noe kvalm om natten, men var kvalm de første 5 mnd når jeg stod opp tidlig og skulle på jobb :) glad jeg er over den biten.. Puh! [:D]

Veit ikke, for da sover jeg [;)] hahaha. Blir litt kvalm hvis jeg legger meg på relativt tom mage, så da sørger jeg alltid for at jeg har et lite lager i magen før jeg køyer [:D]

jeg var mye kvalm i begynnelsen av svangerskapet,men ikke om natta.Mest om morgenen og om ettermiddagen,det var ikke no koselig for å si det mildt![&:]

Jeg har en del brekninger om morgenen hvis Jeg er trett, Eller sulten..... [:D]

vokna i natt og var kjempe kvalm, har også begynnt å være kvalm om dagen nå også[:'(]

Har det med sultfølelsen av og til på natta. Spyr på mornigen og har hatt noen netter der jeg må springe på do å spy. I natt var jeg 3 ganger men tror det kommer av spysyka for det kommer ut den andre veien og i dag [:'(]
Er ikke mye gøy å ha det på nettene for det igjen blir med å ødelegger nattesøvnen.
Lykke til

Jeg er ofte oppe og spyr om natta.. Men jeg har hyperemesis, det er en ekstrem form for svangerskapskvalme.... Håper virkelig du slipper det! Spis "snille" karbohydrater før du legger deg, dvs mat som suges opp sakte og gir langvarig effekt. Tror det er beste måten å nyttigjøre seg maten utover natta.

Jeg har av og til måttet stå opp om natten og spise, det lindrer kvalmen. Ikke mye som skal til, en kjeks eller en yoghurt f.eks. Har vært forkjølet i to og en halv uke nå og begynner å bli temmelig lei!

Back
Topp