Er dere klare?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Kjære vene, snart er april her! :)
Det er som det var i går at aprilklubben her åpnet, dere viste bildet av testene deres og meldte dere inn en etter en :D
Og nå er det altså straks deres tur til å føde.... :) Er alt klart? Både klær og utstyr, og mentalt?
 
Litt vemodig at ventetiden vår snart er over, har vært en flott gjeng å vente i spenning sammen med [emoji7]
Her er det meste klart, meg selv inkludert [emoji23] gleder meg sånn til å møte småen at jeg nesten kunne tenkt meg at han kom i natt, men vil at han skal holde seg i magen noen uker til likevel [emoji28]
 
Nå er omtrent alt klart, mangler et par ting, men det er ting som kan vente en stund egentlig. :) Veldig klar for å møte lillegull, men ikke helt klar for fødsel. Blir forhåpentligvis mer klar nå i slutten når det blir tyngre og man blir mer lei.
 
Alt blir klart i dag, 5 dager på etterskudd [emoji23] eneste som mangler nå er brystpumpe. For her må jeg pumpe og amme for å få opp vekten på minien [emoji4] bilstolen kom i går, på hjemreisen [emoji23]
 
Nesten klart med klær og utstyr. Mentalt not so much. Men det kommer vel.
 
Ting er klart, men jeg vil nyte permen først:)
 
Ja tenk at ventetiden går mot slutten, og at noen allerede har fått sine babyer. :D Her er det meste klart! Gjenstår litt vask av sengetøy. 3 arbeidsdager igjen også kan permisjonen begynne. Vi gleder oss kjempe mye!
 
Alt det praktiske er på plass men jeg kjenner at det begynner å gå fort frem mot termin nå og mentalt så er jeg vel ikke heeelt klar :wacky: samtidig som jeg ikke kan vente med å treffe lillesnuppa vår:dummy1: ting begynner å bli mer virkelig på en måte...og spesielt siden snuppa er stor og vi er blitt forespeilet muligheten for å bli satt i gang tidligere:wideyed: DA kjente jeg at jeg ble litt stressa:wacky: men jo før jo bedre absolutt:Heartpink
 
Det meste av praktiske ting er på plass. Mannen gleder seg såå til lille kommer, jeg er mer avventende.. og kjenner det stresser meg litt. Kjenner liksom ingen voldsom glede eller iver etter å møte henne, annet enn at det skal bli godt å få kroppen min tilbake.. [emoji53] Håper gleden og lykkefølelsen kommer snart [emoji173]️
 
Det meste av praktiske ting er på plass. Mannen gleder seg såå til lille kommer, jeg er mer avventende.. og kjenner det stresser meg litt. Kjenner liksom ingen voldsom glede eller iver etter å møte henne, annet enn at det skal bli godt å få kroppen min tilbake.. [emoji53] Håper gleden og lykkefølelsen kommer snart [emoji173]️

Signerer den, er litt sånn jeg føler det også :) Føles surrealistisk at det plutselig er så nærme!
 
Langt i fra klar. Har jo det meste fra før. Siden jeg har en gutt på straks 3 og får ny gutt nå. Og tinga har vi tatt vare på. Men å gidde å finne det fram igjen, det er verre [emoji13] må vel starte snart. 34+4 nå. Kunne vertfall dratt meg til å finne å vaske litt av dei minste klærne å dra ned vugga. Pluss pakke for sykehus og for han på 3 som jo må på pass hos andre [emoji23] i det minste det liksom. Men HATER å rydde å vaske å styre og hjelper ikke på nå med vondt bekken å rygg heller og at jeg blir sliten av null [emoji23][emoji23]
 
Det meste av praktiske ting er på plass. Mannen gleder seg såå til lille kommer, jeg er mer avventende.. og kjenner det stresser meg litt. Kjenner liksom ingen voldsom glede eller iver etter å møte henne, annet enn at det skal bli godt å få kroppen min tilbake.. [emoji53] Håper gleden og lykkefølelsen kommer snart [emoji173]️

Litt samme her. Skjønner ikke hvordan jeg skal ha overskudd til to barn på en måte. Men det vil vel helst gå godt :)
 
Litt samme her. Skjønner ikke hvordan jeg skal ha overskudd til to barn på en måte. Men det vil vel helst gå godt :)

Det samme tenker jeg.. jeg er veldig sliten nå, og tenker ofte hvordan jeg skal klare en baby i tillegg. Det som er stress nå blir ikke mindre stress med en baby akkurat [emoji46]
 
Veldig lite som er klart her. Har vasket klær og pakket deler av fødebagen. Mangler å ha klart stellebord, seng, vogn div annet utstyr og mentalt [emoji14]
 
Jeg er så klar for å få denne babyen ut! Nesten litt for klar [emoji28]. Storesøster gleder seg og masse! Var dårlig stemning ved legging her om dagen fordi hun ikke kunne ha babyen med i senga si, og det kan jo bli spennende å se når babyen faktisk er ute [emoji23]
 
Vi har alt det praktiske på plass nå, og er mentalt klare også tror jeg. Så klar som man kan bli.. Er i uke 38, men er blitt superforkjølet og syk, så håper at babyen holder seg i magen til jeg er frisk igjen!
 
Det meste av praktiske ting er på plass. Mannen gleder seg såå til lille kommer, jeg er mer avventende.. og kjenner det stresser meg litt. Kjenner liksom ingen voldsom glede eller iver etter å møte henne, annet enn at det skal bli godt å få kroppen min tilbake.. [emoji53] Håper gleden og lykkefølelsen kommer snart [emoji173]️
Åh, sånn har jeg det og egentlig! Og har slitt masse med dårlig samvittighet for at jeg ikke gleder meg til han kommer. Han fortjener jo at jeg gjør det!! Men tror nok det har mye med at vi har en liten på snart 15 mnd som tar oppmerksomheten både mentalt og fysisk. De siste dagene har jeg imidlertid begynt å glede meg til å se han og finne ut hvem han er. Men er ikke klar for at han skal komme før termin!
Håper du snart også vil kjenne på den glede-seg følelsen!
 
Her er vell nesten ingenting klart. Er 36+0 i dag :)
har lagt på plass de nøytrale klærne, vet jo ikke hva vi får.. og har klart mye jenteklær, siden vi har jente fra før og litt gutteklær som vi har arvet. Ellers er bagen til vogna nyvasket og det er det. Men en dag igjen på jobb, så etter det kommer vell kanskje litt lysten til å ordne til lille :D
 
Hm... Har vasket babyklær, men det er vel egentlig det og. Har ikke krefter til å gjøre noe omtrent, så håper virkelig på litt hjelp fra mannen i påska til å få vasket ordentlig her, og at lille drøyer til april med å komme selv om jeg er utslitt på overtid.
Er 38+1 i dag, så han kan jo egentlig komme når som helst nå...
 
Vi hadde det meste på stell til babyen, men nå har vi plutselig kjøpt hus - så det er en haug med andre ting som skal fikses. Leilighet må gjøres klar til fotografering/visning, ommøblering, vasking og masse som skal pakkes vekk og ordnes. Og megler og stylingdamen som var på besøk mente det var best å innrede soverom nr 2 som et ekstra soverom heller enn barnerom (pga hvem som kjøper boliger her vi bor), så da må vi vurdere om vi skal ta ut igjen barnemøblene og flytte til foreldrene mine i visningsperioden :wideyed:

Ang. babyting har vi nok alt klart, ihvertfall alt vi har bestemt oss for å ha klart før hun kommer. En del tenker vi å vente og se etterhvert som behovet melder seg, feks babycall, ammepumper og flere klær. Fødebagen er også pakket, en på deling til meg og far, og stellesekken med tingene til frøkna :)
 
Back
Topp