Er dere klare?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har dere pakket fødebagen enda? :D

Nope!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Nei!
Men begynte å tenke på at jeg bør kanskje gjøre det.
Men håper liksom å flytte også, så utsetter i det lengste.
Har ikke vasket noe babyting heller jeg...
Vet jo at det tar tid å flytte, men tenker at det er jo dumt å vaske alt nå, om man skal flytte og må vaske alt på nytt igjen...

Jepp, den ble pakket etter sist runde:) står klar i bilen:)

Har funnet den frem og så vidt begynt å hive noen ting oppi etterhvert som jeg kommer på at den står der og hva som skal oppi.
Tenkte å få den helt klar om litt, med unntak av noen klær da som jeg fremdeles bruker.

Jeg har ikke pakket heller men jeg vurderer å begynne snart. Blir litt smålurt av disse murringene i ryggen min som kommer av og til pluss mageknipen om natten.
Til helgen er jeg alene fra tor-søndag med vesla så skrekken er at vannet går midt på natta mens vi er her alene :P

Ikke enda, pakker bagen ila denne uka tenker jeg.. Skal ta en titt på tråden om ammeinnlegg og finne ut hvilke jeg skal kjøpe også. Og etter det er vi egentlig i boks!

Har heller ikke pakket fødebagen-men tenker det kanskje er på tide nå,måtte opp en tur på KK natt til torsdag med rier,men det gikk heldigvis over! Men vi fikk oss en støkk da ja,så kanskje det kan være lurt å ha en bag klar nå... Og nå er bilen på verksted også-håper de holder seg rolig en liten stund til :) har ikke skrudd opp sengen enda heller.. Hjelp!!! ;)

Har ikke pakket fødebagen enda. Vet enda ikke hva jeg skal pakke i :P Om et par uker får jeg litt bedre tid, så da skal jeg få pakket den.

Hverken pakka bag, vasket klær, satt opp seng, ja....alt babyrelatert... så fikk sjokk (og litt panikk) når jeg så En-skatt hadde født.... kanskj på tide å øke tempoet? Fikk sendt inn søknad til NAV i det minste idag da :p

jeg har vel forsåvidt gjort det, men nå har den blitt pakket om så mange ganger at jeg nok må gå gjennom hva som er i den for nå har jeg mistet oversikten over hva som er i den.

Har ikke pakket den enda. Har siste uken min i jobb nå, så er det ferie før perm. Tenkte å pakke og gjøre ting klart da. Har ikke begynt å vaske babyklær en gang. Hentesettet er heller ikke klart :confused:

Her er det kun eksamen for tiden, så lite babyfokus...

MEN etter eksamen, da skal det ordnes og fikses. Vaska mye av klærne før jeg begynte på eksamenslesinga, men har noen maskiner igjen, bl.a sengetøyet. Skal sy stelleveske og vognpose, har bare kjøpt inn stoff og har en plan i hodet på hvordan de skal se ut. Har fått stellekommoden på plass, og i går henta vi vogga som kommende oldefar har laga (!) - utrolig kjekt at han vil lage til oss ;-)

Har fremdeles 7uker til termin, så bagen blir nok pakka litt etterhvert...

Hehe. :P
Godt å se det ikke bare er meg! Babyrom er kaos. Vi har akkurat begynt å se på seng og stellebord. :P
Har bestilt vogn da. Ble litt småstressa når kassadama brøyt ut ''OI! Har du termin SÅ SNART! Ja da får vi håpe at de rekker å sende den da!!!''.... :P
Vi skulle få snike i køen foran redebyggere med senere termin da :) God service ;) For meg :P

Har pakket den klar:p mest fordi jeg har født for tidlig før og leger og jordmødre tror d skjer igjen:):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp