Er dere klare??

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Nytt år og en gjeng med ettåringer! Babyen min er ikke lenger en baby.. Kan ikke si jeg liker tanken :/ Men for en heeerlig alder :D
 
He, he, klar og klar... Hun begynner i barnehagen i morgen og det er jeg ikke helt klar for egentlig. Og husker fra førstemann som nå er 4 år at tiden fra 1 til 2 år var ganske slitsom... Og hvertfall slitsomt nå som både jeg og mannen skal jobbe og begge to i bhg... Ja, ja. Kommer vel inn i det også :)
 
Huff, nei.. Jeg trodde jeg var klar til å begynne å jobbe og har sagt til alle som spurt at det nok blir bra å begynne å jobbe slik at jeg får bli meg for noen timer igjen :) og å få litt "fri" og ikke minst blir det fint for pappaen og lillen å være sammen. Men ved midnatt brøt jeg helt sammen (nei jeg hadde ikke drukket). Jeg har nesten grått hele dagen! Har hatt fysisk vondt. Jeg kommer at savne lillen noe helt forferdelig! En periode i mitt liv som aldri kommer tilbake er over! Nå blir det bare jobb og stress fremover g det gleder jeg meg ikke til :(

MEN jeg håper at jeg bare krisemaksimerer, og at alt blir helt fint allikevel :)
 
Ja, nå er de snart et år alllerede :) tida går utrolig fort....

Jeg har begynt å jobbe igjen idag, og sitter med litt blandede følelser. Heldigvis er pappaen hjemme, så hun ikke begynner i bhg samtidig. Blir litt roligere start på dagen da :)

Lykke til med barnehagestart til dere som skal det, går sikkert kjempebra :)
 
Her er planen noe mindre jobbing en stund fremover. så snuppa begynner i barnehagen i august. Har begynt å jobbe. Må ærlig innrømme at det var utrolig godt :) Men kan være fordi hun er hjemme med pappan og jeg skal være hjemme med henne annenhver uke. Syns det er stas at hun snart er ett år!!
 
Har en til på vei så har mulighet til å ha henne hjemme i noen mnder til, men vet at hun hadde hatt godt av bhg. Jeg har ikke godt av engang å tenke på å ikke ha henne hjemme med meg :p Å jeg som ikke skulle bli "en slik mor"! haha...
 
Back
Topp