Er dere klare? ;-)

filiol

Forelsket i forumet
Her har vi hatt storrydding i dag. Har hatt mannen med og vi har funnet frem babytingene, vasket ned soverommet og montert sprinkelsenga. Følte at det begynte å bli på tide.. Er 34+1 i dag. Så kanskje jeg er tidlig ute? Eller er jeg kanskje treg? Hehehe.. Har ei jente på to fra før og ett bekken som streiker. Og jeg har gått og kjent litt på at "nå må jeg få ting i orden!". Tenker det er greit å ta det tyngste nå før jeg blir enda større. :-) Blir så kos å vaske tingene og gjøre klart. Vi vet ikke kjønnet på lille i magen, så det blir veldig spennende om vi kan bruke klær etter lillemor eller om vi må kjøpe det meste nytt. Har i alle fall sortert i nøytrale klær og i jenteklær, så får vi se. :-) Hvor langt er dere kommet i "redebyggingen"? :-)

deilig å få det på stell da :) 

her mangler vi bare seng til storebror så babyen kan bruke grindsengen, dette kjøper vi i april, ellers mangler vi vel bare litt bleier tror jeg   

Jeg er ganske godt på vei føler jeg. Har som deg bekkenproblemer samt to eldre søsken, så har vært ute i god  tid denne gangen og tatt litt og litt.
Har fått kjøpt inn nye klær strl 50 og 56 (ettersom jeg har gitt bort klær fra str 50-68, trodde ikke vi skulle ha flere barn ;-)) og jeg vasket de her om dagen, har brettet de sammen og lagt de i kommoden. Har også fått kjøpt ny sprinkelseng og nytt stellebord, og nytt sengetøy, samt dyne til sprinkelsengen. Har også fått nye batterier til babycallen.
I dag fikk jeg også kjøpt inn nye bånd, som har røket på sengekanten, så da skal jeg snart begynne å klippe å sy de på den. 
Har igjen å vaske trekket på bilstolen, kjøpe ny overmadrass til sengen, vaske lammeskinnet som jeg bruker i vognen og kjøpe bleier.
Mulig at vi også går til anskaffelse av lekegrind, som kan brukes om seng/ fristed i stua (har hund og 2 eldre søsken), men tror vi ser an behovet til etter han har kommet.
Da tror jeg det mest primære er på plass i hvertfall, veldig koselig å holde på.emoticon

Godt å få i orden tenker jeg:)
Her mangler vi kun å montere sprinkelsengen så er vi vel klar:) Tenker vi får den opp etter påske:)
Fødte ei uke før sist så best å ver føre var:)
Å selvfølgelig bleier og stellesaker har jeg ikke handlet inn enda:)
Ellers så er alt på plass:)

Vi må sette sammen vogna og montere bilstolen i bilen, men ellers er vi så godt som ferdige. Ja, og så må vi få fraktet stellekomoden hit da. Gleder meg til det, å få på plass vaskesakene og bleiene i komoden
Vurderer å kjøpe inn litt ammeinnlegg og slikt, kanskje et laken til. Ikke sikker. Føler liksom at jeg kan føde når som hels, selv om det er 6 uker til termin

Det er jo så koselig! :-) Jeg er en typisk "listeskriver" og det klør i fingrene etter å skrive lister over resten som må gjøres, begynner å tenke litt på fødebaggen også nå.. Hehe.. :-) Jeg gleder meg! :-D Men du, Ladyonheels: jeg anbefaler dere å sette opp ny seng til storebror så fort som mulig, det hender at det også er en liten tilvenning. Jenta vår brukte litt tid på å finne roen i sin nye store seng. Det var veeeeldig stas, men med så mye frihet plutselig så ble leggingen en liten utfordring i en overgangsperiode. Det er greit å ta det mens man enda har litt ekstra energi å ta av vil jeg tro.. ;-) Bare ett tips. Har hørt om andre der det gikk uten noen former for problemer også, så man vet jo aldri. :-)

huff, får litt panikk når jeg ser dere er kommet så langt.. Her har vi ikke gjort noe ennda.. Vi har alle tingene, men ingen ting er tatt fram og vasket. Har ikke heeelt kontroll på hvor alt er heller. Ingen klær er kjøpt eller noe. Mannen er i nordsjøen, så får heller ikke bynt noe særlig før over påske at han kommer hjem.. hjelpes meg, når fikk jeg veldig dårlig tid her! :p

Hehe. Det var det jeg også gjorde! ;-) Hadde absolutt ingenting på stell før i går. :-) Eller jo, jeg handlet hentesett på Tirsdag. Fineste små plaggene. :)

Back
Topp