Er dere klare til JUUUUL?

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Hei Snupper!
Er alt klart til jul?
Har dere alle gaver i boks...?
Alle kaker?

;)

Alle gavene er snart i boks! :) Kaker baker jeg ikke ;) Også skal mannen vaske og ta inn juletreet på lørdag! :)

Begynner å bli klar:-) to julegaver igjen å kjøpe å de kjøper jeg i kiruna i morgen:-) ellers er huset pyntet og kakene bakt:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

her er alt av gaver, julebakst, rengjøring, juletrepynting klart gitt! :) Bare julemiddagen, men den får jeg vel drøye med til den 24. tenker jeg.... :)

Julegavene er i boks. :D det meste av maten, skal lage risboller, ellers så baker jeg ikke stort. eller pepperkaker baka vi for et par uker siden. :)
Vasking osv må vi nesten ta 23, ellers blir det bare rot igjen før den 24. :D

Julegaver er ferdig kjøpt, men ikke alle er pakket inn. Ferdig med å bake - bare marsipan som mannen holder på å lage igjen. Huset er ikke vasket og "ryddet" (har det generelt ryddig), men med risikosvangerskap, mulig bekkenløsning og at vi nå alle tre har slitt med sykdom hele uka så får jeg få mannen til å feie over gulvene og si meg fornøyd ;)
Juletreet pyntet vi ikveld :)

Vi er ferdige :) skal kjøpe juletre i morgen eller lørdag tenker jeg. Det skal bli så deilig med ferie.

ferdig med alle gaver :) kaker har jeg vært i skapet til mamma og funnet,lefser :D men har lagd risboller,spiser de bare ikke selv :p vaske gidder jeg ikke siden vi ikke skal være hjemme i julen.

Nå er alt klart her :D

Julefreden har senket seg. Har et sykt barn, så skal bare slappe av de neste dagene :D

Back
Topp