Er dere klare til jul?

BarnIDesember

Forumet er livet
God morgen!

Jeg har FRI!!! idag!
Jobber dagvaktene til kl 17 imorgen og lillejulaften!
Idag skal vi bli ferdige med julegaver og gjøre klart i heimen.
Tipper juletreet kommer opp idag :-)
Kjenner at jeg kommer litt i julestemning nå altså! :-)

Hvordan ligger dere an da?
Er dere klare?

God morgen!
Ja, ferdig og ferdig - ihvertfall så klar som jeg burde [:)]
Julegavene er unnagjort (ble ferdig før bursdagen til W i forrige uke), treet ble pyntet igår, og stua er pyntet. Nå gjenstår det bare litt smårydding og vasking så tenker jeg jula kan komme [;)]

Ganke klar ja :)
alle julegavene jeg skal handle er pakket inn [:)]
julekakene bakt.
Mangler litt vasking og selve pyntingen + juletre, men d kommer i boks. sambo skal kjøpe juletre etter jobb[:)]
er hjemme med syk signe idag, men har ikke gjort stort, hengt opp noen lys, koslig[:)]

Joda, er ganske klar for julen nå. Er ferdig med gavene og har pyntet til jul. Tenkte jeg skulle ta julevasken i dag, men den planen gikk jo rett i dass da jeg oppdaget at alt vannet i hele huset har frosset.
Så nå tiner jeg vann! [8D]

Langt der i fra! Men ble ferdig med julegavene på lørdag, så det er nå en bekymring mindre.....

Bildene er forøvrig mottatt BiD[:)] Tusen takk!!

jada helt klar og gleder oss til julefri ,god mat og masse" pakkesanger"

[:D] JULEFERIE [:D]

Fom kl. 11 i dag [:D] Har fått rydda nesten ferdig dette alt for store huset vårt [8D] Hanlet gjorde jeg i går og i dag kom de siste julegavene fra Strawberrynet i posten [:)]

Så blir det knall bursdag 2 juledag. Er nesten klar med den også. Skal bare hente en kake som er bestilt på julaften og bake traktor kake 1 dag [:D]

Gleder oss til storinnrykk av familien de neste dagene [:)] 

Nope, ikke ferdig. Men stresser ikke med det. Mangler gulvvask, et par kaker og litt til på en gave [8D]

Nesten klar nå, mangler et par små gaver og et par små ting så er jeg klar [;)]
Regner med at jeg ordner resten imorgen etter jobb eller på kvelden når snuppa har lagt seg [;)]

Jul blir det uansett! [:D]

Jeg er så godt som klar! [:)][:)]

Idag har jeg vaska huset og pynta. Igår pakket jeg inn alle julegavene. I forrige uke lagde jeg og snuppa pepperkaker og risboller, resten av julekakene kjøper jeg på jobben.

Imorgen skal jeg stryke og legge på juleduker, samt pakke litt, så bærer det til Oslo og julefeiring der, lille julaften! [:)][:)]

Vi pyntet treet ikveld. Det ble så fint!
Blir litt oldtimetre i år. Så koselig!
Mannen min lager så mye godt til jul i år. Han har stått på kjøkkenet store deler av kvelden og laget konfekt vi skal ha til jul :o)
Mangler 4 gaver, men det ordner jeg imorgen mens jeg er på jobb :o)

Jepp, alt klart her. Ribba tatt opp fra fryseren, gubben tar litt vasking mens jeg er på jobb i morgen, alle gaver er pakket å levert. huset er pyntet å juletreet er i hus. Bakingen var jeg ferdig med til 5. desember.

NEI! julen kommer like brått på HVERT år!!!

Vi reiser i tilegg til syden 1 juledag.. så stresser litt ekstra.. ingen pakkeliste er skrevet.. Noen som vil hjelpe?

Pakkene er jeg ferdig med, men ikke alle er utlevert... huset er ikke vasket.. men det kommer seg nok[:)]

Imorgen er det jobb fra 8- 14.30, så er det ferie[:D][:D][:D]

Back
Topp