Er dere klare for jul? :)

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hu hei så fort tiden har gått siden lillebror ble født. Nå er det plutselig jul allerede!
Har heldigvis hatt gavene klare en stund, så føler ikke det har vært noe stress rundt den biten. Men det å få levert gavene der i mot... Forrige helg var vi i intet mindre enn 4 besøk! Det tar på å slepe to unger med seg rundt en hel helg. Storesøster tilpasser seg nå stort sett godt, men stakkers lillebror fant ikke roen i det hele tatt og fikk altfor lite søvn de dagene. Så da tok vi en sjefsavgjørelse og bestemte at vi skal holde "åpent hus" her i morgen, så får resten av familien komme til oss. Det blir nå litt stress og kav med det også, men det er så uendelig mye enkelere og kjekkere for ungene! ;)

På søndag reiser vi på hytten til pappa og samboeren. Det skal bli så deilig. Jeg gleder meg til å synke ned i sofaen der og endelig kunne senke skuldrene :P;)

Hvordan er det med dere? Er dere klare for julefeiring og tjohei? :)

Off ja, det kan fort bli stress om man skal farte rundt med alle gavene med de små...De fleste har kommet til oss og hentet,så det har vært greit:D

Skal handle inn julematen i dag, så er vi 100% i rute:D Så i skrivende stund lager jeg handleliste, storhandel på Rema 1000 senere;)
Har brukt mer money enn planlagt på julegaver, så tørr ikke sjekke nettbanken:P:eek::oops: Har dog fått masse fint da og gaver som fam. og venner ønsker seg;)

Nå gleder vi oss til jul i nyoppusset hus:D Min familie kommer lillejulaften, har savnet de masse:) De har ikke sett veslegutt siden fødsel, og de spør om mms hver eneste dag:P:D Min fam. reiser 27 des, og da sees vi til dåpen igjen i feb:) Vi har julpyntet hus og julestemning:rolleyes:

:santa:santa:santaGod jul!!

Julegavene er pakket inn og klare, juletre er pyntet, huset er pyntet men må støvsuges en gang til ser jeg ;) skal på storhandel senere idag :D elsker å handle mat osv, så det gleder jeg meg faktisk til :)

Vi har fått i hus alle gavene :) mangler å pakke inn. I morgen pakker vi de inn og leverer de til mine besteforeldre på søndag :) skal dit på julaften. Min kjære har bursdag på søndag så blir feiring da og grøt med mandel hos min mamma på mandag :) min kjære må ut å kjøpe gaver til meg i morgen... tregen :p pynte huset og handle inn mat skjer på søndag/mandag :) <3

Julegaver er handlet og levert, huset er pyntet :) mangler julehandel og juletre, det blir i morgen og på søndag :)
Og siste shining på mandag ;)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er temmelig i rute føler jeg... mangler 1 julegave bare det jeg vet.
Huset er julepynta, men trenger litt rydding og en sleng over gulvene
Alle pakker er pakka inn, men ikke alle er levert ut... blir vel en runde nå en av dagene.
Graven til lille og pappa er pynta til jul, med krans, hjerte og nissefigurer.
Minnehylla har fått julepreg.
Ungas julekalendere begynner å bli tomme, mens Munins kalender blir fullere for hver dag <3
Lille julaften skal vi på grava å tenne masse lys.
Ellers er det matinnkjøp og forbredelser og besøk som står på planen.
Tenkte riste noen flere julekuler før jeg legger meg :)

Vi tar livet me ro.....handla inn det som trengs... Litt julegava igjen å levere, men det går fort det :)
Vi ska ha barndåp og i jula (29).., mulig eg stresse alt for lite..
Mamma lurte på om eg hadde handla inn nåkk middagsmat.... Haha :) vi ska stortsett ikkje spise heime....
Lillejulaften er det julegrøt hos søster, julaften middag hos mamma og 1.juledag har vi stor julelunsj hos mamma :)
Elsker juletradisjonene våre :)
Julestrømpene er klare :)
Tradisjonen her er juletre pynting på lillejulaften, men må vell gi etter for tidspressetmog pynte det i løpet av helgen...
Mannen i huset jobber hele helgen (13 timer på jobb i slengen)...
Så har han nattevakt fra lille- til julaften og fra julaften til 1.juledag...

Eier overhode ikke julestemning...... Synes dette er en rar og trist jul, min første jul uten pappa'n min som døde så alt for tidlig i januar i år :'(
Eneste julaften jeg har vært uten pappa var i 2000..., da dro pappa på ettermiddagen til sykehuset å var sammen med min bror....
Sikkert derfor jeg ikke klarer å glede meg til jul, men prøver å gjøre det beste for ungene da :)
Krysser fingrene å håper julesteminigen kommer snikende på lillejulaften når vi er pyntet og klar til julegrøt hos søster <3

Ja, er vel i rute :) Bare kos igjen! Skal handle juletre og bake rundstykker i morgen. Storebror skal i bhg på mandag, så da skal jeg og mannen pynte hus og tre. Alle julegavene er klare. Julevasken tok vaskedama på mandag :P Selve julaften er vi invitert bort til familie, og vi får besøk til nyttår. Føler at jula er veldig stress-fri i år :) Hjelper å være i perm med sovebaby ;) Har fått bakt masse når han har tatt formiddagsluren sin som alltid er 3 timer uten et pip ute i vogna :)

Back
Topp