er dere klare for bebis?

*Kolibri*

Forumet er livet
[:D]
denne kan tolkes i alle retninger!

Jeg er klar som ett egg... Nå gjenstår det bare å ruge ferdig[:)]

Jeg klarte ikke å stemme jeg for jeg er klar på mange måter, men samtidig så er jeg ikke klar. Er jo redd for hva som forventes og redd for det ukjente. Jeg er helt sikkert en typisk førstegangsmamma og stolt av det! Så skulle ha kunne svart både og[8D]

stemte ja, men så angret jeg..er ikke klar!!
kanskje jeg blir klar etter påske?[8|]eller kanskje aldri?[8|]
koselig blir det nok uansett![:D]

Nei[8D] Men jeg blir nok aldri helt klar heller, så jeg får bare ta det som det kommer [:D]

Jeg er klar for å få henne ut, men veksler mellom å være klar for å bli mamma eller ikke.. Men det er litt sent å tenke på nå, så det er da bare å hoppe ut i det når hun melder sin ankomst [:D]

ORIGINAL: Piplup

Jeg er klar for å få henne ut, men veksler mellom å være klar for å bli mamma eller ikke.. Men det er litt sent å tenke på nå, så det er da bare å hoppe ut i det når hun melder sin ankomst [:D]

Som jeg skulle ha sagt det selv, bortsett fra at jeg ikke vet om det blir en hun eller en han enno[:)]

Ja jeg føler meg kjempe klar! Hadde jeg vært litt lengre på vei kunne babyen kommet i dag for min del ;)

Jeg er klar for å føde og bli mamma igjen..

Men jeg er ikke ferdig med handling osv. Så sånn sett er jeg ikke klar enda

kan vel si at psykisk føler jeg meg veldig klar, mest av den grunn at jeg tror ikke jeg kan bli mer klar[:)]
men fysisk har vi litt igjen: ordning i leiligheten, babyen må jo få vokse seg helt "ferdig" og kroppen min har sikkert litt igjen å modnes også[:D]

Føler meg ikke klar nei, men kommer nok ikke til å føle meg helt klar heller så.. [8D] Synes det er skummelt at jeg skal bli mamma.. gleder meg også, men huff så skummelt.. egentlig litt for tidlig synes jeg, men det er ikke noe å gjøre med [:D]

for meg så har det vært veldig beroligende at søstern min fikk barn for under to mnd siden, har fått starte forberedelser ved å være med å passe henne osv. Så føler jeg liksom ikke at jenta mi blir det første spedbarnet jeg holder[8D]

både ja og nei. Er veldig klar for å bli ferdig med svangerskapet, men tror ikke helt det har gått opp for meg at vi skal inn i en ny spedbarnsperiode...begynner å demre sakte, men sikkert nå da...

JA!!!! Gleder meg masse til å bli kjent med jenta vår! Er kjempespent på hvordan Emil takler å bli storebror. Gleder meg til kosestundene med liten bebis igjen[:D]
Håper vi er like heldige denne gangen som sist, vi ble utrolig bortskjemte av Emil som sov hele netter fra han var 4 uker. Så noen av vennene våre sier vi egentlig ikke vet hva det vil si å ha en nyfødt i huset[8D]
Men bekymret meg ikke for barseltiden sist, og gjør det heller ikke nå[:D]

Klare ellers, nei... haha, sitter fortsatt å ruger på fingeren min[8D] Skal snart få ræva i gir og få opp seng og vogn i hus og kanskje litt mer klær[:)]

er klar på en måte og ikke på en annen måte[;)][:D]

Det mester er klart, bare vasking av noe små ting og få soverommet vårt ferdig og er klar for å bli mamma til to og gleder meg til det....

Men kjente når vi var på sjekk for fostervannet og at jeg ikke er helt klar for fødselen riktig enda[;)]men om noen uker så er alt klart.[:D]

Er egentlig så klar man kan bli.
Mangler skikkelig vårrengjøring, snøen skal bli borte og sengehimmel-stativet til vuggen....
Også mangler vi en liten reparasjon på badet....

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg er klar for å føde og bli mamma igjen..

Men jeg er ikke ferdig med handling osv. Så sånn sett er jeg ikke klar enda

samme her[:)]

Nei - ikke helt riktig ennå...Men snart [:)]
Først skal vi gjøre i stand barnerommet, og kjøpe inn resten av utstyr og diverse som trengs før lille nurket skal flytte inn hos oss. Men håper jeg føler meg klar for rollen snart... Gjør nok det når vi har alt litt mer under kontroll. Og permisjonstiden har begynt.

Ja, kjempeklar!! Hun kan godt begynne å tenke på¨å komme ut[:)][:)]

Nei, jeg er IKKE klar! Hverken fysisk eller pyskisk. Håper hun holder seg inne til rundt termin. [8D]

Back
Topp