Er dere klar til jul?

M

Moderator Kristin

Guest
Er alt klart? er ikke lenge igjen til bjellene ringer inn jula nå.

Kjolen klar? Og alt det andre?
 
Hæ, er det desember? Definitivt ikke. Men jeg tror at det er de som har mest klart som stresser mest den siste uka uansett.
 
Jul ja! Hørte ryktet om det,så bestilte de første julegavene i går. Så da er jeg vel nesten i rute(not) :rolleyes:
 
Nope. Men har spandert på oss full julevask av et vaskefirma på mandag, så det gleder jeg meg veldig til <3
 
De fleste julegavene var i boks allerede før desember (bestilte alt på nett). Ellers så stresser jeg ikke så mye egentlig. Og i år blir det hverken baking eller så grundig vasking pga dårlig form. Prioriterer å bruke overskuddet på hyggelige aktiviteter med sønnen. Det blir da en fin jul uansett om ikke alt er strøkent ;) Pakke inn de siste gavene og handle inn litt mat så tror jeg vi er i mål.
 
Ligger faktisk ganske bra ann, må bare få de siste gavene hjem i posten og handle inn julematen så er vi klare :happy:
 
Her er ingenting klart,gikk opp for meg igår at det bare er en uke igjen til julaften og har nok å gjøre. Omtrent ferdig med oppussing av kjøkken og spisestue nå,bare listing igjen så snart kan jeg rydde,vaske og pynte og komme i orden. Til helgen blir det baking og godteri laging. 3 gaver igjen å kjøpe og kjole har jeg ikke tenkt på en gang men må ut å fine noe å ha på meg.
 
Nope. Men har spandert på oss full julevask av et vaskefirma på mandag, så det gleder jeg meg veldig til <3
Det gjorde faktisk jeg også i år. Er egentlig ikke så stort det huset våres. Men når det er invitert 17! Stk på julegrøt lille julaften, så gidder jeg faktisk ikke vaske selv :p
 
Back
Topp