Er dere klar over at i disse tider

Zerlina

Glad i forumet
for to år siden, så ble junibarna våre unnfanget, som det heter så pent? Dvs vi er på vei inn i den måneden der alle fikk seg noe [;)] Moro var det, og om resultatet var planlagt eller ei, så ble det jo uansett over all forventning [:D]

Fine, fine junibarna våre!

ORIGINAL: frøkensnurp

det er faktisk snart TO år siden [;)]

Hahaha, det har du rett i! [:D] På tide å hoppe i halmen igjen, da [;)] Én gang annenhvert år må jo være et minimum [8|]

Vi er ganske sikkre på at hun ble unfanget på bursdagen min 22.sep [:D]
*birthday sex* [:-]

Jepp. Sprøtt å tenke på! Tiden flyr utrolig fort!!! 18. sept fikk jeg positiv test.... Da hadde mistankene vært der et par uker, men testene var fortsatt negative.

Jøssenavn, 2 år hæ? Det er jo helt sykt [:-]

Heilt sykt! For to år sia på denne tia var det KRISE om det ikke skjedde noe hver eneste helg. Partyjente? Jeg? Tsssss..... [8D]
Og niesa mi som den gang var ett år,ville vi helst ikke ha over natta for vi skulle sove[8D]Og egne barn var ikke planer om på det tidspunktet[:D]

Hvordan ting forandrer seg på to små år altså. Kunne ALDRI vært foruten Dina nå!!

Sprøtt!
Testa positivt mandag 6. oktober, skulle få M den dagen. Men, siden den ikke kom på morningen når den skulle, så kjøpte jeg meg en test på jobben. Testen på kvelden da jeg kom hjem. 
Da hadde jeg hatt en følelse en liten stund om at "det va nokka rart"!
Og den siste mensen var liksom ikke som den skulle være på en måte...

Å guri, husker det som om det var igår!!!!!![:-] Da jeg tok testen altså...[8D]
[:D][:(][:)][:o][:D][:D][:D]
Fort tida går asså!

Er litt godt det er to år siden, for de første 18 ([8D])ukene var heller fylt av nervøsitet, angst, redsel og flashback traumer fra forrige fødsel. Gikk bedre etterhvert da.

Jeg testa også positivt 6 oktober. Glemmer aldri hvor mange tanker som fløy gjennom hodet da jeg så resultatet. Var ikke forberedt på det i det hele tatt, siden jeg hadde veldig uregelmessig mens på den tida. Sambo var helt i ekstase, han lo og grein om hverandre og snurret meg rundt i lufta og hoppet ooo og ned i sofaen [:D] Syyk dag... Var også da jeg tok min siste sigarett [:D]

Testen min lyste positivt 15Sep [8D]

oisann, tiden har jaggu meg gått fort! :D
Tok test 31.oktober jeg, og den var posetiv :D Dro til legen noen dager etter.. hun sa jeg var 6uker på vei, men var usikker så fikk tidlig UL, der var jeg 12+4 da jeg var der noen dager etter lege besøk! :D

Har skikkelig lyst på liten baby igjen, men ikke før utdanning, økonomi og hus er i orden.
OG jeg må selvfølgelig vente til p-staven har gått ut ;)

hehe, Aurora er ikke ungfanget på vanlig vis... Slikt gjøres hos legen! [;)] [:D]

ORIGINAL: Billo

haha, samma her! den 12 september. [8D] på 18 årsdagen min faktisk. hehe
men fant ikke ut at jeg var gravid før i midten av november da

syyykt,tiå går pigede fort gitt...snodige greier asså

ORIGINAL: *Amalie mi*

ORIGINAL: Billo

haha, samma her! den 12 september. [8D] på 18 årsdagen min faktisk. hehe
men fant ikke ut at jeg var gravid før i midten av november da

Haha ja dette var min 19års dag da[8D]
fant ut av det i midten av oktober [;)] men hadde en liten følelse av at det var noe der [8D]

Jeg testa positiv 11 oktober jeg[:)] Husker det enda..For jeg var sikker på at jeg ikke var gravid og sa dette til sambisen mens vi så på testen...Og på den så sto det gravid...Jeg testa en uke før jeg skulle ha mensen[:)]

Back
Topp