• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er dere i rute

*Sandermamma*

Forumet er livet
Til jul?

Her er alle pakkene pakket inn, julematen er i kjøleskapet og julebaksten er i boks. Eneste som mangler er å kjøpe poteter, rosenkål og brød. Deilig[:)]

Alle gavene er ferdig pakket inn[:D]
Skulle handle mat i går sammen med de siste pakkene men ble oppringt fra bhg
Eldste snuppa hadde feber. Men skal handle det lille vi trnger av mat i morgen.
Skal være vekke hele julen..[:)]
Så 90% er i boks

har igjen 3 pakker som jeg skal pakke inn nå,huset er vasket,julematen er handlet inn,treet står i garasjen,klærne er klare(mangler pen sko til david får se om far får kjøpt det).mangler å få delt ut noen pakker men det får sambo ta seg av,siden jeg må bevege meg minst mulig de neste dagene.
elers er alt under kontroll--[:D]gleder meg masse[:D]

ORIGINAL: peca

har igjen 3 pakker som jeg skal pakke inn nå,huset er vasket,julematen er handlet inn,treet står i garasjen,klærne er klare(mangler pen sko til david får se om far får kjøpt det).mangler å få delt ut noen pakker men det får sambo ta seg av,siden jeg må bevege meg minst mulig de neste dagene.

Har det skjedd noe siden du må holde deg i ro?
Så deilig at du er i rute med det meste da[:)] Håper dere får en koselig jul[:)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Så deilig at du er i rute med det meste da[:)] Håper dere får en koselig jul[:)]

nå er alle gavene ferdig[:)]imorgen skal jeg opereres for navlebrokk,så må holde meg i ro noen dager og ikke løfte eller bøye meg for mye.
blir noen tøffe dager med tanke på at david er så mammadalt og kun mamma som skal hjelpe.Men går vel seg til etter noen dager,

vi får nok en fin jul,skulle egentlig bare være oss 4 her,em så kommer begge brødrene mine og han ene har med seg dama og muligens mamma og de kommer å..

nå er alle gavene ferdig[:)]imorgen skal jeg opereres for navlebrokk,så må holde meg i ro noen dager og ikke løfte eller bøye meg for mye.
blir noen tøffe dager med tanke på at david er så mammadalt og kun mamma som skal hjelpe.Men går vel seg til etter noen dager,

vi får nok en fin jul,skulle egentlig bare være oss 4 her,em så kommer begge brødrene mine og han ene har med seg dama og muligens mamma og de kommer å..

Oj da,, Så kjedelig med operasjon så nærme jul da.. Men godt det er sånn at du kommer hjem og slipper å ligge på sykehuset[:)] Får håpe det går greit med David også, at han skjønner at mamma må hvile litt[:)]

Høres ut som dere får en hyggelig jul, og kanskje litt travel med de ekstra som kommer[:)][:)] Kos dere masse masse, og lykke til med operasjon i morgen[:)][:)]

Stor klem[:)]

alt er så å si klart[;)]
skal bare gjøre sånn småtteri i huset.
Maten er handlet inn,treet er pyntet,huset er pyntet og pakkene er levert..

Nå kan julaften bare komme[;)]

I utgangspunktet er jeg i rute... skal vaske hus i dag, og i morgen skal treet pyntes sammen med resten av huset. Matvarehandlingen skal også skje i morgen, men vi skal ikke ha så mye mat siden vi knapt skal spise middag hjemme i jula.
Men nå får vi se da, Ida sin tur til å kaste opp i dag, skal se jeg blir liggende i dag/imorgen/julaften jeg og, og da blir det ikke jul i år.

Alle pakkene e pakket inn (de som lå her hjemme ihvertfall)
Skal handle de siste 3 små gavene i dag så skal vi levere gavene i dag.

Mat er ikke kjøpt inn (men skal til svigers å feire så trenger ikke å tenke på det)

Har egentli ikke noe klart,er så opptatt med å pusset opp for var planen å komme oss opp til jul,men nå ser det dårlig ut [:(]

Alle gavene er ferdig pakket inn[:D]
i går tok vi å handlet mat i huset men man glemmer vel alltid noe,
så må kjøre å handle i morgen også.
vi har igjen noen gaver som skal leveres det tar vi også i morgen.
huset og teet er pyntet[:)]
skal støvsuge i morgen etter jeg har fått ungan i senga.

vi gleder oss til jul[:)][:D]

Oj da,, Så kjedelig med operasjon så nærme jul da.. Men godt det er sånn at du kommer hjem og slipper å ligge på sykehuset[:)] Får håpe det går greit med David også, at han skjønner at mamma må hvile litt[:)]

Høres ut som dere får en hyggelig jul, og kanskje litt travel med de ekstra som kommer[:)][:)] Kos dere masse masse, og lykke til med operasjon i morgen[:)][:)]

Stor klem[:)]

takk..har gått bra men har en del smerter..

på julaften har vi orndet sånn at min kjære lager pinnekjøtt med tilbehør og mamma lager kalkun med tilbehør og dessert..så har vi kjøpt ferdige kakaer..og pynte klarer jeg med god hjelp fra mine 2 små..[:)]
så får vi god hjelp til å rydde og vaskeopp[:)]

Back
Topp