Er dere i rute med foreberedelsene før den lille kommer ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Er dere i rute med forberedelsene til den lille kommer nå ?
Hva har dere klart, og hva mangler dere ?

Må kjøpe inn litt flere sokkepar til han, brystpumpe til meg selv, ammeinnlegg og bæresele.
Har stort sett det andre klart. :) Flere laken kanskje? ;)

Nei..og vet ikke hva jeg skal begynne med, så fortsetter å ha alt på vent inntil videre ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

I dag ligger store deler av Leander vuggen i vaskemaskinen;) det meste annet er ferdig, mangler bare at mannen nå fester kroken i taket, vil jo gjerne henge den og re den opp;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Er forsåvidt klar til at den skal komme :) Det vi trenger til den første tiden er i hus. Har litt lite klær da, men får sikkert litt i gave når den er født :)

Må sette opp den nye sengen, vaske helsetepper osv. Babyklær er ferdig vasket. :) Pakke fødebagen må jeg også. Venter med å kjøpe pumpe til jeg ser at jeg får til ammingen. Kan man leie pumpe fra sykehuset?

Tror da det... mangler fluenett. Det brukte vi ikke til storebror. Vi hadde det meste fra før og alt er vasket. Srngen og vognen står fortsatt under trappen, men det er rent ;)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Tja, sånn stort sett. Har igjen litt ting som skulle vært vasket, men har vasket det viktigste, så det som mangler, må ikke være gjort. Ellers mangler jeg å pakke fødebaggen og bagger til jentene til de skal bort. Men sliter med at mesteparten av klærne og tingene som skal i, er i daglig bruk. Så det får vi bare ta når det kommer. Har pakket det meste i toalettmappene da, kjøpt så vi har dobbelt opp. Ellers er vel det meste i rute. Skulle fått ordnet stativ til sengehimmelen ved sprinkelsenga, men vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det enda, men det må ikke være gjort liksom. Ellers skulle jo huset som vanlig vært ryddet og vasket, men det er jo bare sånne daglige ting som må gjøres hele tiden, så det er jo tilfeldig om han kommer når det er gjort eller ikke tenker jeg. Så ja, jeg tenker vi stort sett er i rute jeg. :)

Vi hadde mye klart tidlig, men så har det stoppet litt opp...
Fødebagen er ikke pakket, venter på ny madrass til vogn og seng, senga er heller ikke satt opp (det blir så trangt på soverommet vårt, så det venter vi nok med ei stund til), har ikke helt oversikt over sengetøy til småen, men tror vi har nok. Har et par ting jeg ikke klarer helt å bestemme meg for om jeg skal kjøpe nå som ammepute, brystpumpe og noen andre småting.

Ellers så har jeg tenkt å sy et par ting, og det håper jeg å rekke før han kommer. Blant anna babynest og bilstolpose, kanskje et leketeppe om jeg rekker. Stelleveska mangler ei lomme og hank, så den er forsåvidt heller ikke ferdig...

Back
Topp