er dere i jobb eller hjeme enda??

silje vanilje

Forelsket i forumet
hvor mange av dere er fortsatt hjemme ??? kan jo lage litt liv her inne siden det visst nok skjer så lite [:)][:)]

tok ikkje med i testen kor lenge dokke eventuelt ska ver hjemma med di små,men kan jo skrive det viss dere vil [:D][:D]

sjøl så har eg veltg å ver fulltid hjemme enda på ubestemt tid[:)] trives med dette enda både meg å lillegutt,syns denne tiden der di er små er viktig å få med seg,får det aldri igjen [:)] har nok av tid til å jobbe å være i BHG [:)]

Jeg er hjemme, min gutt begynner i bhg 16. August.

Jeg skal melde meg arbeidsledig neste mnd, og da får jeg dagpenger til jeg får meg jobb[;)] Så håper jeg får meg jobb fort da[:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg skal melde meg arbeidsledig neste mnd, og da får jeg dagpenger til jeg får meg jobb[;)] Så håper jeg får meg jobb fort da[:D]

ja er jo greit å jobbe litt og når nr2 er på vei

ORIGINAL: silje vanilje

Ja, må jo det for å få permisjonspenger[;)] Heldigvis regnes dagpenger som arbeid[:D]

ORIGINAL: silje vanilje

Ja, må jo det for å få permisjonspenger[;)] Heldigvis regnes dagpenger som arbeid[:D]

det er jo bra [:)] me er godt å bruke tid med di små hjemme og syns eg [:)]

jeg jobber 115,96% stilling jeg, jobber 100 i barnehage og 15,96% i bolig...[:)]

Hjemme fram til barnehagestart til høsten [:)]

Tar ekstravakter nå, så varierer fra uke til uke hvor mye jeg jobber. men alt fra 2-5  dager i uka. Skal jobbe 100 % i sommer fra juni og til august. Fra høsten når vi har fått barnehagplass håper jeg å få meg en jobb i 75-80% stilling, men sånn det ser ut nå blir det 100 % en stund da også, så håper jeg å få redusert ned.

ORIGINAL: L86

jobber 100% jeg [:)]

fulltid heime... snart en ny baby på tur så e sykemeldt[;)]

begynte i jobb noen dager før jul eg[:'(]
har bare 50% stilling men jobber oppimot 100.
går helt greit siden eg bare jobber seint og samboer tidlig.
Tobias går heller ikke i barnehage så dette e knall[:D]

Jobber 30% på kveld og helg.
Skal jobbe fullt når Marcus får bhgplass til høsten.

ORIGINAL: VilSåGjerne

begynte i jobb noen dager før jul eg[:'(]
har bare 50% stilling men jobber oppimot 100.
går helt greit siden eg bare jobber seint og samboer tidlig.
Tobias går heller ikke i barnehage så dette e knall[:D]

hørtes greit ut den ordningen [:D]

er i fulltid hjemme, så trykket på det valget.. men er jo dagmamma, så er egentlig i jobb også.. hihi! litt av begge? [;)]

ORIGINAL: vinterbaby09

Jeg er hjemme med gullgutten, og skal være hjemme til august.

Samme her[:D]

Skal begynne i 80 % jobb i juni - gleder meg!

Er fulltid hjemme. Starta på ny foreldrepermisjon i går:). Dessuten ble jobben min lagt ned i april, så jeg er arbeidsledig når permisjonen går ut til våren igjen. Får vel begynne å snuse litt rundt etter ny jobb utpå nyåret 2011.

Back
Topp