Er dere hormonelle "kjerringer" for tiden?

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
:-):-) Er dere det?
Jeg er ikke hormonell og sur, men utrolig lettrørt. Skulle høre på en julesang i går, og klarte ikke slutte å sippe:-D

hehe. hormonell ja :P sto å så på busstabellen i sta, mens sambo bare sto der, og vips. rett bak ryggen min, gikk bussen, uten at han vinket den inn, og like fort var den borte... han fikk ikke roa meg ned før han gikk tilbake i butikken og kjøpte en bøtte med lollipop is :P hehe. da ble det litt bedre. men var SINT da :P

Er litt lett irritabel jam så ja hormonene er der. Og verden går i grus om jeg ikke får det jeg vil spise hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Er litt lett irritabel ja hormonene er der. Og verden går i grus om jeg ikke får det jeg vil spise hehe

Når en er sånn kvalm som vi er , så er det superviktig å ha alt en vil spise tilgjengelig:-):-). Her finner jeg ikke MrFreeze og syns det er ganske så tragisk

Hihi, ja må neste le litt ;) hummøret tror jeg henger mye sammen med dårlig form.. Men den sippinga...bahhh.. Den har ingen grenser å tar ingen ende :( verre nå enn men nr 1, er ekstrem!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke vært særlig hormonell. Her er det han som er på grinern hele tia.

Så idag tok det litt tid å innse at det kanskje er magen sin feil at absolutt alt provoserer meg, skikkelig irritert idag, spesielt på nett

Ja, fordi jeg er trøtt og totalt utslitt, da blir jeg et troll som skulle ha vært gjemt langt vekk i skogen! :p

Kjenner irritasjonen er vanskeligere å kontrollere enn vanlig. På søndag var jeg hos en venninne som akkurat var blitt dumpet av kjæresten. Ble så sint på han når jeg hørte hvilke stygge ting han hadde sagt til ho, det boblet over. Begynte å kjefte skikkelig på han til henne. Og så endte jeg med å grine siden jeg fikk dårlig samvittighet over at det var feil å kjefte på henne selv om den tydelig var rettet på han. Så vi gråt og lo litt om hverandre tilslutt. Ikke akkurat verdens beste støtte... :p men gikk seg da til. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, men ikke sint-hormonell, men rørt-hormonell. Av sånne enkle ting som at jeg stopper for en gjeng skoleunger som skal over gata og de vinker til meg...

Back
Topp