Jeg forsvant ei god stund, men er tilbake igjen nå! Har lest gjennom en del tråder, så koselig! ❤
Hvordan går det med dere og 2 åringene? Enn at de er 2 år (snart) ❤
Hvordan går det med dere og 2 åringene? Enn at de er 2 år (snart) ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom inn igjen i dag da vi har lyst til å prøve på nummer 2. Lest igjennom gamle innlegg og mimret. Savner gravid tidenLillegutt blir 2 år på førstkommende lørdag, tiden går virkelig fort.
Gratulerer!❤ Håper på positiv test ila året selvAkkurat inne på forumet igjen siden jeg nettopp fikk positivGTLest gamle poster og mimret! Rart hvor fort tida har gått...
TakkGratulerer!❤ Håper på positiv test ila året selv
Tiden har gått helt vanvittig fort..
Så koselig å mimre tilbake da❤
Min kom 7 uker før, men var mest på mai gruppa og her jeg hører hjemme føler jeg - selv om han ble født i marsHenger mest på august 2018, sniker litt på juli, blei flytta frå slutten av juli til begynnelsen av august [emoji4] guttungen blir to år på lørdag[emoji7]
2 årsalderen er så herlig altså!❤Er her og! Min blir ikke to før slutten av mai, men som vi koser oss fordet!
Wow, mye å gjøre med andre ord!Jeg er her.Dagene suser avgårde med 2 små, og planlegging av oppussing i hele 1 etg- riving starter i morgen.
![]()

Jeg er her! Men kom ikke inn i gruppa før frøkna ble født. Prøver å få en liten søster eller bror [emoji4]
Jeg vil også inn på skjult! Men må jeg være aktiv innpå her eller er det nok å være aktiv innpå ei anna gruppe?Kom nettopp på at jeg må inn på skjult! Aner jo ikke om jeg har nok poster der i mai
Jeg vil også inn på skjult! Men må jeg være aktiv innpå her eller er det nok å være aktiv innpå ei anna gruppe?
Ah okey, jeg kunne tenkt meg å lest det jeg selv har skrevet om på skjult - dagboken min der (muligens screenshottet noe også - koselig å ha et minne liksom).Jeg må være aktiv på skjult for å ikke miste tilgang
Du må nok være aktiv he, mn vet ikke om kravene er like strenge