Er dere hekta på noe?

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er helt hekta på lakrisal.. de lakris og salmiakk pastillene! Lenge siden jeg jar spist noe som smaker så godt! Er flere år siden jeg har smakt det, men herre så godt det er nå!:p

Jeg er ikke sånn spesielt hekta på noe.. Er noen ting jeg spiser igjen og igjen da, men det er mer fordi det er det som funker.. Feks knekkebrød og potetmos og skumma melk og litt appelsin.. Jaja, litt rare ting som fungerer, men men, mat må jeg jo ha... Hadde VELDIG lyst på blåbær og jordbær, så kjøpte i går, men må visst spise bare litt i gangen og ikke på tom mage, har vært såååå dårlig i dag :(

nei ikke hekta på noe i den forstand, men spiser mere hvitost enn normalt og må ha en del saltog da blir det dessverre litt mer salt snacks enn jeg burde, for jeg må skikkelig salte ting og spekemat spiser jeg ikke som gravid...

Ja, spekemat hadde vært godt mens kvalmen pågikk, men måtte jo holde meg unna:p hehe.. heldigvis har den gitt seg:D Heldig at det ga seg i uke 8:D

Frukt, saftis (lollipop) og oboy er stas for tiden :-) er ikke sånn helt på tuppa etter det, men syns det er veldig godt om jeg har lyst på noe :-)

Salt godteri;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er jeg hekta på alt!! (bare ikke kylling) Både surt, salt, søtt, fett ALT!! Thihi :smile

Farris bris med mango og papaya, gå ca 2 sånne 0.5 flasker kver da :p Og blitt veldi gla i smelta ost.... så d må på så og si alt av middag ;)

nei ikke hekta på noe i den forstand, men spiser mere hvitost enn normalt og må ha en del saltog da blir det dessverre litt mer salt snacks enn jeg burde, for jeg må skikkelig salte ting og spekemat spiser jeg ikke som gravid...

Har det akkurat likt :) stort sett bare hvitost som jeg har lyst på. Har siden forige fødsel hatt ett stort søt behov, men nå MÅ jeg bare ha noe salt. Nesten jeg måtte rive opp saltsild posen før jeg kom meg til kassen i går!!

hehe denne kroppen er rar. i dag har jeg hatt kraftig hodepine som ikke vil gi seg og vært nesten konstant småkvalm, ingnting som har fristet i det hele tatt annet enn at jeg nesten desperat har tenkt at jeg må ha smågodt til i kveld...

Ingenting spesielt, men får jeg det for meg at jeg har lyst på noe skal jeg ha det NÅ med engang (helst i går) .

Sandwich is!!! Får helt spader om det ikke er i frysa. Jeg passer til og med på at jentungen IKKE ser de :o

Jeg har vel ingenting jeg bare MÅ ha, men jeg er ekstra glad i smågodt for tiden..
Og er kanskje litt mer glad i fastfood enn jeg noengang har vært. (er i utgangspunktet ikke noe fan av fastfood, synes det er altfor mye fett). Og mindre glad i fisk dessverre, jeg som i utgangspunktet er veldig glad i det!

Back
Topp