Er dere glad i shopping?

nitalita

Gift med forumet
Det er jeg!!

Er dere? Og hvor handler dere mest? Deg, barna og gubben?

Jeg kjøper mye på Vero Moda, noe små nips på H/M og stikker snuten noen ganger innom litt mer kostbare butikker og unner meg.....men gjentar "det er SJELDEN"[:D]

Til Linea går det mye i H/M, Kappahl, PO.P og benneton.....også er mamma kjempe knall til å strikke så mye søtt da[:)]

Kim handler helst på Jack&Jones og Selected....men finner seg også mye fint på H/M...

Elsker å shoppe ja[:D]handler på hennes og maurits,jossefson,ellos,cubus..som regel.men nå må jeg vente litt,får ta en handlings mot våren[:D]

LOVE IT!!!

Handler faktisk mye på H&M, syns det er en grei pris siden jeg fort blir lei klærne jeg handler.
Ellers så er favoritt butikkene sport. Elsker alle typer sports tøy...da kjøper jeg kvalitet.

Min kjære handler mye på Giovanni, men han handler ikke så ofte..
så da går det om det blir ehh...mange tusen lapper i slengen!

Handler jeg dyrt, er jeg på en butikk som heter MAS i Tromsø.
Elsker merkevarer...må jo innrømme det! Men har vært student i fem år,
å da stopper pengeboka meg der!

Kathrine

Elsker shopping jeg og! Går mest på Vero Moda, B-young, H&M, lindex. Syns det er greit med litt billige klær, for det er jo ikke så lenge av gangen ting er moderne. Sjelden jeg unner meg noe veldig dyrt. er ikke opptatt av merker, men hva jeg syns er fint. Har shoppet litt babytøy nå da....

jeg hater åsså å prøve, gjør det meeeeeeeeget skjelden!
Da må det være at det er noe jeg skal ha på meg akkurat DEN kvelden eller noe!

Ellers så er det hjemmeprøving på meg, mange bomkjøp her åsså!

Kathrine

Er veldig glad i shopping, men er ganske blakk for tiden.

Til barna kjøper jeg klær på Lindex og h&m. Handler alltid en god del når det er salg, så har alltid en god del klær liggende spm er for store.

Kjøpte fine dongeri bukser til Madeleine igår for 35-40 kr på Lindex, og sokker til Adrian for 6 kr pr par.

ja ingeting er fint eller passe når man står i et prøverom [&:]

Shopping er supert når man har penger! Liker godt de små ekslusive butikkene der man kan koseprate med betjeningen.... Men hvor ofte har man råd til å handle der. Kan ikke fordra byen på lørdager eller når det er masse folk. Helt grusomt! Har handlet på nett den siste tiden...

ORIGINAL: kjersti:)

EEEELSKER å shoppe, bare litt blakk for tiden[:'(]

Signerer denn jeg.

Er ikke så glad i shopping nå... må vente i 10 kg til...
Får jo f... ikke på meg en eneste bukse i butikken lenger, så da har jeg lagt shopping prosjektet på hylla for en stund

Men når jeg var ute og handla klær før jeg ble en hval, var det litt på H&M, Vero Moda, Lene V, Only og en sjelden gang Kappahl (mest undertøy der) og Voice of Europe

Elsker å få nye ting,men er ikke så utrolig glad i å shoppe selv, skulle ønske jeg kunne ha en personlig shopping assistent som gjorde jobben for meg og som så klart visste hva jeg ville ha og hva som passet på meg!
Men sko er vel hels min største lidenskap!

Shoppe ja? Artig det, men finner sjelden noe til megselv. Shopper som regel til datteren og sambo, men han er så kresen at jeg ofte må stikke tilbake og bytte.
Går mest i H&M, dressmann, men har fått mer sansen for KappAhl og lindex også nå. Vero Moda er det endel kule klær, men handler som regel bare på salg der.
Men nå er det sjelden jeg er ute å shopper da, pengeboken begrenser jo alt [:(]

shoppe det er meg det...
men har blitt lite i det siste...finner jo nesten ingenting[:'(]
og værre blir det vel...
jeg handler mest på vero moda å så bestiller jeg en del over nett fra h&m,ellos og joseffsons..

ORIGINAL: lindaen

Jeg hater å shoppe jeg.. [8|]

Samme her! [:'(]
Takk og pris for postordre og shopping-glade samboere.

Jeg elsker å shoppe! Har dilla på sko og vesker, så de overtar snart leiligheten[:D]
Klær er jo såå moro å handle også!

Helt klart jeg som handler mest i dette huset!

Glede meg til jeg kan handle til den lille...ser for meg at jeg kommer til å ta av!!!

M

Jeg er så shoppinggal at jeg kan ikke ha penger i det hele tatt for det bare forsvinner på null,niks.
Handler både til meg, minsten og kjærsten.. synes det er kjempemoro jeg og ta på nye klær på minsten og kjærsten [:D]
Jeg er veldig bik bok jente, handler også en del på HM, elsker olabukser men da går det mest i flornarina bukser og slike merker i og med at jeg er lang og tynn så andre bukser passer enten ikke i livet eller lengden.. Irriterende det der!
Handler mye på vero moda og slike butikker også... Er ikke så opptatt av merker og sånn, jeg kjøper det som er fint og kult jeg uansett om det er på JC eller cubus liksom [:D][:D]

Back
Topp