Er dere glad i Aloevera?Supertilbud og info om produkter!

*Henriette*

Andre møte med forumet
[font="arial-boldmt"]Erfaringer med Aloe Vera fra naturterapeut Hartmut Kimmel
Barn, 12 år, har i hele livet sitt vært mer eller mindre plaget av hudutslett. Ingen
terapi førte frem. Etter 3-ukers behandling med Aloe Vera juice ble hudutslettet først
verre, deretter fulgte en langsom bedring. Etter ca. 6 måneders behandling var
pasienten nesten uten hudutslett i det hele tatt.
Psoriasis hos en mannlig pasient, 27 år. Mannen har hatt psoriasis i 17 år,
tradisjonell medisin førte ikke til bedring. Et terapiopplegg med ulike naturlegemidler
som varte i 6 måneder førte ikke til forbedringer. Etter inntak av Aloe Vera juice og
bruk av Aloe Vera hudkrem fra LR, er mannen i løpet av sju måneder blitt kvitt sin
psoriasis.
Gode resultater med Aloe Vera har han også kunnet registrere ved behandling av
høysnue, ved alle former for allergi, også ved allergisk astma.
Ved ulike former for kreft som tilleggsterapi, spesielt ved kjemoterapi. Alle
pasientene føler seg mer vel og har mindre behov for smertestillende midler.
Mann, 51 år, med vedvarende magebesvær. Etter 2 uker med Aloe Vera er mannen
fri for plagene sine.
Ved nesten alle reumatikerne har jeg oppnådd en betydelig forbedring ved å la
pasientene mine drikke Aloe Vera juice.
Uten problem kunne denne listen forlenges – og jeg påstår at regelmessig inntak av
Aloe Vera juice vil gi en bedre allmenntilstand og en styrking av immunforsvaret.
Dessuten er Aloe Vera fri for bivirkninger.











Aloe Vera Gel Life Essence
90,1% drikke Aloe Vera som hjelper mot tenkelige og utenkelige ting.
Fremstilt AV 100% ren Aloe Vera blad gele. Ta 20-30 ml 3x daglig, helst 15-20 min før du spiser.

Fint for:
flass. håravfall, eksem, psoriasis (blir værre først, men dette er forbigående) astma, revmatisme,
gikt, ledd betennelse, ledd smerter, høyt/lavt blodtrykk, høyt/lavt stoffskifte, diabetes 2, helvetes ild,
herpes, kviser, byller, brannsår, kutt, knusing skader, sår, ligge sår, stafylikokker, brann kopper, røde
hunder, sår hals, feber, mave katarr, hull i mavesekk/tarm, mavesår, mat intoleranse, hard/ løs
mave, fordøyelse problemer, blære katarr, natt svette, hetetokter, allergi (nøtter, stikk, pollen husdyr
osv), ødem (vannansamling), melke syre, fett, cellulite, strekkmerker, hodepine, migrene, rynker,
ømme muskler, nakkesleng, stiv nakke, hemorroider, fot sopp, liktorn, fotvorter, neglesopp,
fotsvette, urolige føtter/ben, solbrent het, reisesyke, sengevæting, blåmerker, aldersflekker, arr,
brennmanet, brennesle, mygg, veps,

Fint til husdyr for forebygging og helbredelse av skader, fordøyelse problemer og sykdommer.
Dynk brødskive i AV drikke gel.

Kan taes fra 2 år, regn ut i fra kroppsvekten.
Utvendige produkter kan brukes på spedbarn.
Veldig store mennesker kan godt ta større dose enn 30 x 3, særlig hvis de har mye galt med seg,
kutt ned til normal dose etter behandlingen har oppnådd ønsket resultat.

Hvis man tar medisiner, sjekk bestandig med lege regelmessig
da man må som regel gå noe ned i dosering av legemidler etter en stund

Gravide bør ikke starte med AV men har de tatt det før de ble gravid kan de fortsette.
Dette på grunn av utrensingen av slagg, gift og avfallsstoffer i begynnelsen.

De som har nyintransplanterte organer skal
IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER ta Aloe Vera
da de er på immunforsvar nedsettende medisiner for ikke å avvise organene.


AV Cleanser / Skin Lotion / Dag krem / Natt krem
50 % AV og fint til daglig bruk i stedet for vanlig hudpleie serier. Alle hudtyper har fordeler av
dette settet.


AV Lip Care
40 % AV, et must til alle, særlig nå med mye sol, vær og vind. Bruk under lepestift og om natten.


AV Cream Soap
38% AV, såpe fri, kan brukes av alle også til sminke fjerning og rensing av sår.


AV Hair and Body Shampoo
35% AV, kan brukes av alle, sammen med drikke tar det flass, tørr hodebunn og psoriasis.
Fremmer hårvekst selv etter hårtap. Fin for herpet og skadet hår.



AV Håndkrem
35% AV, kan brukes på hender, negler og føtter


AV Tooth Gel
43% AV, super til å rense tenner for bakterier, lukt og betennelser, har vist seg å hjelpe mot
phyrrea og blå tann ( ble hvit igjen). Legg på tannverk for å bedøve.
Bruk på innsiden av leppa ved herpes, blemmer og sår. Skyll munnen godt med drikke
Aloe Vera i tillegg før du svelger den.


AV Body Balm
69% AV. Sammen med Jojoba og sheabutter er dette en vidunderlig bodylotion som pleier deg
langt innunder huden. Ved daglig bruk hjelper du immun forsvaret ditt i tillegg til å få en myk og
flott hud uten døde celler og flak.


AV Deo Roll-on
12% AV, en kjempe sunn og trygg deo som pleier og beskytter. Kan brukes av hyperallergikere
som ellers ikke kan bruke noe.


AV Soft Skin Cream
35% AV, daglig pleie for alle hudtyper. Bruk den også på hals og bryst. Samme som hudpleie
kremen og propolis kremen er den fin for rynker og tegninger.


AV Cream with Propolis
79% AV, dronning krem som også kan brukes til sår og svært irritert hud. Fin til hard hud under
føtter, fuktighets krem til ansikt, bruk over Emergency Spray og Konsentrat for ekstra fuktighet,
også på sår og skurv, psoriasis, eksem etc.


AV Emergency Spray
83% AV, og en must til alle hjem, bruk for smertestillende ved alt som gjør vondt eller svir.
Bruk spyle-settingen på korken for å få ut skitt av åpne sår, renser og bedøver og fornyer celler
ved skader. Fin til å bedøve innvendig smerter også som knusing skader, helvetes ild, stopper
kløe og heler psoriasis, allergier og eksem.

Bruk i hode bunn ved kløe og flass eller skader, også skader i pels dyr.

Fin til å ta på neglesopp (bruk Concentrat i tillegg), fot sopp, også sopp og muggsopp på hester.
Også på trette ben, ta med på fly/ sightseeing/ shopping i liten sprayflaske.

Bruk all over i dusjen etter at du har tørket deg for å trekke inn på hudoverflaten for max pleie.
Spray på plaster eller kompressor før du tar på Concentrat for å virke over natten på steder du vil
pleie/reparere.




AV Concentrat
90% AV. Burde også finnes i alle hjem. Beroligende, kjølende, og forfriskende på irritert hud.
Bruk som straks tiltak ved små skader og hudsår. Fin til forbrenninger, hevelser, betennelser,
strekk av muskler, hudskader, forstuinger etc. Bruk også på arr, strekkmerker, porete hud, acne arr,
massér lett inn i 2 min. Smør inn flere ganger ved solforbrenning.

Ha rett i kutt, åpne sår og rifter. Bruk vattpinner for å legg innpå sårene ved kirurgi sammen med
sprayen, for å minske arrdannelsen, minst to ganger daglig.

Ha på brannsår sammen med sprayen. Gjør det samme med laserfjerning av merker i huden som
tatovering, kuprose, fødselsmerker, vorter osv.

Legg på før Night Cream for ekstra pleie og repair over natten.

Bruk på hemorroider, rett på utvendig, innvendig løs opp i litt lunkent vann og sprut opp med en
orange gummiballong med spiss du får på apoteket, også ved sopp/ candida.

Smør på psoriasis og eksem etter Emergency Sprayen, og drikk selvfølgelig drikke Gel'en.


AV Thermo Lotion
45% AV, smør på for spenning i muskler og ledd, for å stimulere gjennomstrømning av blod til ben og
føtter, over ermer etc.

Fint ved trening, ta på før og etter.

Ha 1 spiseskje i varmt fot bad ved fotsopp og fotsvette, smør på etter tørking.

Stiv og støl: smør på,

Kalde føtter/ legger: smør på. Unngå å få i øynene.

Fint for revmatikere. 1-2 spiseskje i badevannet når du er stiv eller kald. Masser inn i panne hode,
nakke ved hodepine.

Smør inn ved urolige føtter/ ben. Astma, smør på bryst og hals, også ved tett bryst/ bronkitt. Men
husk bestandig å kontakte lege ved astma da dette er en alvorlig sykdom.
 

Feel good. Look great. Med LR Aloe Vera-produkter av høy kvalitet.
Et høyt innhold av Aloe Vera Gel og kostbare tilsetningsstoffer gjør, at LR Aloe Vera-produkter er en opplevelse for din hud.
Skjem bort din hud, dag etter dag. Med våre 36 LR Aloe Vera-pleieprodukter oppfyller vi med garanti også din kropps ønsker om en optimal pleie.

Allerede i det gamle Egypt var Aloe Vera ettertraktet som eliksir for skjønnhet og uforgjengelighet. I dag kjenner vi til ca. 200 forskjellige arter av denne planten. Det er allikevel kun Aloe Vera Barbadensis Miller som er enestående.

Til vår LR Aloe Vera Skin Care anvender vi utelukkende gel fra denne ettertraktede planten. Derutover bruker vi edle naturprodukter som propolis, anerkjente krydder og oljer, som er i perfekt samspill med Aloe Vera-gelen og pleier huden hurtigt og målrettet.
LR Aloe Vera-produkter er i samklang med naturen
 
























 
Tilbud til dere BV-jenter som kan tenke dere å prøve disse produktene.
Dere betaler 482 kr,varer for 800,- [:)] Ps! Pengene tilbake garanti hvis du ikke er fornøyd!!


Det dere får i pakken er:

*Aloe Vera Cream soap
*Aloe Vera Hand cream
*Aloe Vera Hand & Body shampo
*Aloe Vera Lepomade
*Aloe Vera tannkrem
*1 flaske flytende Aloe Vera konsentrat (kosttilskudd) (den store flaska dere ser bilde av)


Jeg har også en større pakke for dere som vil teste ut alle produktene:
 
Dere betaler kun 1102kr, og pakken har en verdi på over 3000kr.

Pakken inneholder:

*Aloe Vera Cream with propolis
*Aloe Vera thermo-lotion 
*Aloe Vera Emergency spray
*Aloe vera flytende concentrate
*Aloe Vera Cream soap
*Aloe Vera hand cream
*Aloe Vera hair & body shampo
*Aloe Vera Soft skin cream
*Aloe Vera Body Balm
*Aloe Vera deo roll-on
*Aloe Vera thootgel
*Aloe Vera lepomade
*2 x Aloe Vera Life gel essence (flytende kosttilskudd, den stpre flaska på første bildet)


I tillegg vil dere få et eget kundenummer og en kode. Med dette kan dere etter den første bestillingen, selv gå inn å bestille varer direkte fra internett. Da får dere 30-40% rabatt på ALLE varer! [:)] 







Jeg kan også selge dere hele babyserien for bare 389kr. Den koster opprinnelig 639kr [:)] Men ved kjøp av KUN denne pakka, får dere ikke tilgang til egen netthandel, senere. Det gjelder kun ved kjøp av en av de to andre pakkene [:)]









Myk pleie av verdens sarteste hud.

Dino Vera - den søte frontfiguren på småbarnsproduktene - presenterer de utmerkede LR småpbarnspleieprodukter med kosefaktor.
Høyverdige pleiekomponenter beskytter og beroliger den ømtålige småbarnshuden.

Gøy i badekaret for barnet og moren med Aloe Veras nyeste småbarnsprodukt: Aloe Vera Bubble Bath. Mild pleie for myk og smidig hud.    

Aloe Vera småbarnspleie fra LR innebærer sikkerhet og velvære for store og små.  

Institut Dermatest har testet LRs småbarnsprodukter og deres virkninger på sart småbarnshud. Produktene har fått karakteren "svært godt".
 
Jeg har prøvd noen av produktene en venninne solgte de. Men desverre ikke fornøyd. Pratet med en hudlege og aloe vera fungerer dårlig om det ikke er over 98prosent ren plante. Men fungerer sikkert på noen.
 
De rundt meg som har brukt de,inkludert meg selv,har ikke prøvd noe bedre. Jeg tåler lite,nær til ingenting av håndsåper osv.For meg er disse topp.Derfor jeg begynte med de [:D]
Synd ikke du er fornøyd da!!
 
 
LR sine Aloe Vera produkter er godkjent av Institutt Fresenius, som er et veldig anerkjent uavhengig tysk institutt. Fresenius ble grunnlagt i 1848, og står for sikkerhet,helse og beskyttelse. Det er nettopp dette instituttet som godkjenner mye av det som skal inn på norske sykehus, som sondemat, kirurgisk stål og infusjonsvesker. I tillegg godkjenner de mye av ernæring det stilles strenge krav til. Dette er et skikkelig kvalitetsstempel. De er med under hele fremstillingsprosessen. Helt fra stiklingene blir satt i jorda, og helt frem til ferdig produkt. De gjennomfører jevnlige stikkontroller, gjennom hele produksjonen, og sikrer at kvaliteten er slik den skal være. Helt super!! Kun 2 av 100 innleverte produkter innfrir de strenge kravene Fresenius instituttet krever. Norske leger stusser når de ser dette stemplet, fordi de vet kriteriene for å få godkjent sine produkter her.
 
Når det gjelder produksjonen av Aloe Vera, er det svært få produsenter som gjør dette på en skikkelig måte.
LR bruker planten Barbadensis Miller. Denne blir dyrket hovedsakelig i Mexico og Brasil. Plantene skal være 4-5 år gamle før de blir høstet. LR tar ut hele geleposen i plantene. Dette er viktig for å bevare alle næringsstoffene. De fleste Aloe Vera produsenter snitter opp planten, og da må man filtrere i etterkant. Det sitter stoffer ytterst i bladene, som vi ikke skal ha. Ved å filtrere, drar man ut mange av næringsstoffene. Dette betyr at produktet ikke blir bra nok.
 
Heia [:D]
 
Dette er helt supre produkter! Jeg er selv ivrrig bruker, til hele familien. Vi drikker juicen, som da er det beste kosttilskuddet en kan få, faktisk, så er det det viktigste "måltidet" en kan få i seg i løpet av en dag.
 
For ikke å snakke om alle de andre gode produktene. Det er bare slikt en MÅ ha i hus når en har småbarn.
Disse er jeg helt avhengig av:
 
  • Emergency spray - desinfiserende, bakterie og sopp drepende, ypperlig til underlivssopp ;-) Bra mot alt av stikk, utslett,sår, øreverk,nese, den kan brukes til alt, min bestevenn ligger alltid i veska,bilen, badet, ja overalt.
  • Aloeveragel, tro det eller ei, men den er helt knall mot øyekatarr. Bruker bare den noen få ganger, så er det borte. legges i øyekroken. Ellrer så brukes den til alt en slik aloeveragel brukes til. Bare at denne er testet og merket med ordentlige stempler, les lengre opp..
  • Propoliskrem: Brukes i sår, på psopp, utslett osv, sprayer alltid med sprayen først, så legger jeg denne oppå. Funker også veldig bra på såre barnerumper.
  • Stellekremen Aldri vært borti en så god stellekrem. Er helt ufattelig hvor raskt den virker. smører på omkvelden, borte morgenen etterpå. Alle småbarns mødre burde hatt den.
  • Babyshampo, Tulla mi har så mykt og deilig hår etter vi startet md denne. Og det beste, den er like naturlig og fin som alt det andre her.

Så jeg er ikke i tvil om å anbefale dere noe av dette. bestiller alt vi har av hudpleieprodutkter her.
Så stå på hovedinnlegger [:)]
 
 
Back
Topp