Er dere gift?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her så er vi ikke gift ennå, men forlova<3 Skal gifte oss innen 5 år:-)

Gift er noe man tar, ikke noe man blir :p Vi er ikke forlova engang ;)
Har vært sammen i snart 6 år da.. :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Gift er noe man tar, ikke noe man blir :p Vi er ikke forlova engang ;)
Har vært sammen i snart 6 år da.. :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Ha ha:p jeg gleder meg til og gifte meg jeg da;) vi har og vært sammen i 6 år:rolleyes:

Jeg har vært gift før, om jeg skal gifte meg igjen så blir det i Vegas tror jeg :)

He he, moro det da:) Jeg ønsker meg kirkebryllup:D:D Blir ei stund til, for Sambo vil ha stort amerikansk bryllup:oops:

At det er stort!:oops: Alt er stort og dyrt rett og slett! Jeg ville gjerne hatt ett lite og intimt bryllup m bare de nærmeste familie og venner, men Sambo er av den oppfatning at man bare gifter seg én gang og at man derfor skal gjøre det fullt ut...

Vi er forlovet. Skulle gifte oss i år, men så ble det baby og husbygging i stedet for. Vi tar det når vi finner ut hvordan vi vil gifte oss. Drømmer om vanlig kirkebryllup, bryllup på cruise, bryllup på et slott...ja...egentlig mange steder. Gleder meg til å gifte meg en gang!

Baby og husbygging er jaggu meg ikke verst det heller;)

Går og drømmer om bryllup, brudekjole, brudebukett og alt egl;) vil også gjerne giftes på ett slott:D

Nei baby og husbygging er jammen nok! Heldigvis er babyen snill og svigerforeldrene mine har stillt opp mye!
ååå...nå begyner jeg også å drømme om kjole, kake, pynt, steder å holde bryllup osv....elsker å planlegge ting :)

He he, blir nok og holde styr på da i grunn:p;) Så bra dere har familie som stiller opp og hjelper til:) Hi hi, elsker og og planlegge. Er så gøy m pynt, meny, klær osv:)

Vi er ikke gift. Jeg er ikke så ivrig på det heller, men sambo har veldig lyst :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vi giftet oss 7.8.9 :) I hemmelighet, kun forloverne som visste det og kun oss fire som var ute og spiste en god middag etterpå :P

Vi giftet oss sommeren 2010, da hadde vi vært sammen i 5 år =)
Ble en perfekt feiring med ca 30 gjester og en rolig sermoni akkurat slik vi ønsket oss. Vi giftet oss humanetisk og hadde vielsen på samme sted som festen =)

Vi giftet oss 7.8.9 :) I hemmelighet, kun forloverne som visste det og kun oss fire som var ute og spiste en god middag etterpå :P

Synes det hadde vært flott og gjort det det;) likte datoen:D men Sambo vil ha stort bryllup:confused:

Vi giftet oss sommeren 2010, da hadde vi vært sammen i 5 år =)
Ble en perfekt feiring med ca 30 gjester og en rolig sermoni akkurat slik vi ønsket oss. Vi giftet oss humanetisk og hadde vielsen på samme sted som festen =)

Hørtes kjempekoselig ut:):)

Vi gifta oss 14.juli 2012 :D På min 25 årsdag! :) Han fridde julaften 2011, og vi booka kirka den 27.12.2011 på morran...og ca 4 timer etter det testa jeg positivt :p Da bestemte vi oss for å kjøre på og gifte oss selv om at jeg var gravid, og glad er jeg for det for da fikk vi bryllup og bryllupsreise uten å tenke på barnepass for hun var jo med, helt uten å være til bry :rolleyes:
Kirkebryllup med 60 gjester til middag, skikkelig koselig dag :) Men tok kveld kl 24 for da var jeg utslitt :p

Back
Topp