Er dere fremdeles nervøs

September16

Glad i forumet
er dere fremdeles nervøs på at noe kan være galt eller å miste`?

Jaaa!!! kan lissom ikke fatte at noe så avansert skal gå bra. Og nå når folk begynner å merke bevegelse blir jeg helt på tuppa at jeg ikke merker noe. Er såå glad vi har doppler!

Ja, leser så mye triste historier om dagen :-/ slitsomt å være bekymret hele tiden

Nja, skal på ul i morgen og er alt bra da så kommer jeg ikke til å tenke stort på å miste.
Faren er jo såklart alltid der, men kan ikke gå å tenke på det. Da blir jo all gleden bli borte:/

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Jaa! Er andregangs, har ingen smerter el noe men denne gang sliter jeg max med å roe meg.. Gleder meg til vi har vært på oul, da håper jeg at jeg kan puste ut:)

Ja. Uten tvil, men regner med det er det mest naturlige i hele verden, så jeg stresser ikke over det heller. :)

Ja tenker fremdeles litt på det. Selv etter å sett knøttet to ganger på ul. Tror ikke jeg helt forstår det før jeg begynner å kjenne liv. Håper det ikke blir lenge til!

Hadde vært såååå usikker og redd hadde d ikke vært for at jeg har dopler :) vet den lille lever :) lykkelig <3

Tja.. Begynner å bli mer rolig nå. Men kommer nok ikke til å være helt sikker før jeg begynner å kjenne liv =)

Jeg var det før. Men nå tar jeg det som det kommer og har vært på ultralyd og sett at alt er fint :)

jeg var jo på ultralyd i uke 6 og 9. men kjenner jeg sliter veldig.... er så nervøs..... trudde det skulle bli bedre jeg etter å ha sett babyen i uke 9 men nå begyner uroen å komme igjen..... hmmmm er jo så dyrt å gå på disse private klinikkene å... så får bare vente til 28 oktober bahhhh sååå lang tid jo

Ja!!!! Uten tvil. Er 13+5, og mista i uke 16 tidligere i år. Skal på ul i morgen, og har bestemt meg for at dersom alt står bra til da, så skal jeg prøve å roe meg kraftig ned! ;)

Fant fosterlyd i uke 11+4, men har ikke funnet den siden. Det bekymrer meg en god del, men prøver samtidig å tenke at kanskje har lille bare gjemt seg godt.

Velger å tro at det går bra for oss alle!! :D

Er veldig nervøs til tider. Men håper dette går bra. Prøver å fokusere på at for de fleste går det jo nettopp bra. Men nå gleder jeg meg veldig til å kjenne liv hver dag, det vil nok ha en god beroligende effekt ;)

Aldri vært. Syns det er unødig sløsing av energi å gå å bekymre seg :)

Jeg er vel ikke akkurat urolig, men verken føler eller ser ut som jeg er gravid. Er bare 1.5 uke til OUL, og jeg begynner vel å kjenne litt liv snart :)

Litt kanskje..! Men det begynner å gå over nå som jeg har fått litt gravidmage :) Og når jeg begynner å kjenne liv skal jeg slappe helt av :)

Hele tiden :p Begynner å skjønne at snart er ordinær UL, og etter det tror jeg at jeg skal greie å tro at der er noe, haha. Har ikke helt den tilknytningen til at det er noe der, så vurderte en tidlig UL i uke 13-14, men greier å vente!

Ka, har hatt en MA i uke 12 og en SA i uke 7 før denne spiren satt

Back
Topp