Er dere fortsatt kvalme?

Filippina

Flørter med forumet
Jeg var superkvalm i begynnelsen så fikk utskrevet noen tabletter av legen, sluttet med dem i påskeuken fordi jeg blev så sinnessykt sliten 2 dager og tenkte at kvalmen kankje gett med seg å at tablettene "bare" gjør meg trøtt nå. Føler meg litt kvalm inemellom nå speciellt etter jeg har spist, men har også "en klump" som sitter i halsen som jeg er litt usikker på om det er kvalme eller ikke, lurer på om det kan være halsbrann, noen som vet hvordan det føles?

Det kan være halsbrann, men ikke godt å si :)
Jeg er fortsatt sykt kvalm og det virker ikke som det skal gi seg heller :(
Idag spyr jeg opp alt jeg spiser og det er slitsomt :(

Fy håper du blir bedre snart... jeg har heldigvis ikke kastet opp sååå mye, men synes det er slitsamt med kvalme også fordi jeg har selfølgelig ikke lust på noen mat da :crybaby2

Har du prøvt noen kvalmestillende tabletter? Jeg ville det egentligen ikke, men for meg hjelpte det veldig :)

Halsbrann kjennes ut som sure oppstøt.. Jeg har det ikke nå hadde det litt sist. Kvalme har jeg.. fyyyyy... Aldri vært så mye kvalm!!

Tror ikke det er halsbrann. Jeg synes at det føles mer som at det "brenner" enn en klump
Sled veldig med kvalme i 1 trimester, men nå er jeg bare litt småkvalm av og til når jeg spiser dårlig.

Kvalm nesten hele døgnet og spyr flere ganger i døgnet...Har gitt opp både afipran og postafen, ingenting fungerer..

Afipran liker jeg ikke, det gjør vel bara så man ikke kaster opp men er fortsatt like kvalm. Postafen fikk jeg først men de hjelpte ikke meg heller, etter fikk jeg phenagran (el noe sånt) å de hjelpte. Men har jo som sagt sluttet med dem da jeg føler meg litt bedre. Men imorges kastet jeg upp igjen rett etter frokost... suck!! :crybaby2 :crybaby2

Back
Topp