Er dere fortsatt i jobb?

frøken fryd

Andre møte med forumet
Jeg er sykemeldt og har vært det i snart 2 mnd. Svangerskapet startet forbausende lett og så pang så fikk jeg lavt blodtrykk og tilhørende svimmelhet osv. Regner med at jeg kommer til å være hjemme til permisjonen setter i gang. På toppen har jeg da bekkenløsning.

Hva med dere andre?

Vi flytta til nytt fylke i begynnelsen av april, så jeg ble nødt til å slutte i jobben min.
Har ikke gjort noe for å finne meg en ny jobb nå.. Uansett må jeg si jeg beundrer folk som klarer å jobbe etter 30 uker. Jeg synes allerede det begynner å bli tungt å bære, kjenner det godt i bekkenet + er plaget med svimmelhet. Kan ikke se hvordan jeg skulle klare å fungere i jobb.

Fikk bekken problemer i uke 6 jeg da[8|]

Ble 50 % sykemeldt fra uke 17 og har vært 100 % sykemeldt i en mnd nå.
Er 30 uker om ca 3 dager[:D]

Det går kjempe fint når jeg er hjemme, men så fort jeg jobber er jeg helt ødlagt. Jeg gjør en del husarbeid og får svi for det, men klarer ikke og ikke gjøre noen ting heller. Så den smerten tar jeg.

Syns egentlig det går veldig bra jeg!!!
Godt å være hjemme, trodde aldri jeg skulle si det, men etter en stund lærer man seg å sette pris på det. I allefall når man har jobbet i mange år.

jeg jobber 50%, og går på skolen..
Til tider har det vært ganske tungt og slitsomt, men det er fordi jeg må ha tankene på to plasser samtidelig..pluss at vi har flyttet og litt sånt...
Akkurat nå skjer det ikke så veldig mye på skolen, og da får jeg litt fri innimellom!
Regner med at jeg kommer til å jobbe helt ut...
Med ferie og de tre første ukene i permisjon, så har jeg bare seks uker igjen på jobb [:D]

Jeg var sykemeldt pga bekkenlåsning fra 8.februar til 9.mars. Fra og med 10.mars har jeg hatt svangerskapspenger fordi jobben min er for tung og den ikke kan tilrettelegges for meg.

Full jobb.. Har plagsomme kynnere og har hatt det siden dag 1, men prøver å holde ut. Har lang ferie om 2 uker.. Jippi. Gleder meg til å slappe av å tutle litt hjemme...[:)][:D]

ej e student...

jobber 100% jeg, har ikke tenkt å gi meg enda, sliter litt med ryggen, spesielt når jeg gjør ting[:)][:)]

Jeg skulle gjærne jobbet jeg....
Men i uke 16 ble jeg plaget med bekkenet,
har da vært hjemme siden..

har jobba hundre prosent helt til denne uken. jobben er for tung, så jeg skal få tilrettelagt arbeid 60 % og bli sykemeldt resten. Synes det er trist, tror dagene og ukene fram til fødsel kan bli lange da.. er nemlig arbeidsnarkoman til tusen!!!

Jobbet 100% frem til forrige uke (med unntak av 3 uker med 100% sjukmelding). Nå er jeg sjukmeldt 20%, men jobberhver dag. Vil ikke gi meg enda. Stortrives på jobb!

Jeg har vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet..
Men nå skal jeg begynne å jobbe 1 dag i uken bare for å komme meg litt ut blandt folk..Formen er såpass bra nå ..Å så blir det jo ikke så mange dagene da..Går ut i permisjon den 16 juni..

Jeg jobbet fult frem til uke 17, da ble jeg sykemeldt 100% i to og en halv uke, og 50% i tre uker, etter det har jeg jobbet fult. Ble sykemeldt to dager denne uken pga en muskel i ryggen som ikke er helt god om dagen, men regner med at jeg er tilbake i fult til uka, får høre med legen til fredagen. Skal til fysioterapeut, men der er det ikke bare bare å få time[:@]

Jeg har jobba fullt hele tida - men jeg har bare en lett jobb, da. Sitter bare på kontor, og har fleksitid. Men jeg har ikke noe lyst til å jobbe mer nå! Har bare lyst til å tenke på babyen! Får vel holde ut noen uker til, og så ta ut et par uker ferie før permisjonen begynner, tenker jeg.

jeg går jo på skole da, så må nesten holde ut ..har eksamen 31 mai, og er jo ferdig etter det! jippi! Da er det sommerferie, og spennende..Tror jeg hadde klart å vært i jobb enda om det hadde vært aktuelt for meg..har akkurat avsluttet en 6 ukers praksis på sykehjem, og det gikk veldig fint!

Back
Topp