Er dere forfengelige jenter?

fruluna

Forumet er livet
Hvordan er det med dere? Veldig opptatt av hvordan dere ser ut eller er det ikke så nøye?

Jeg går ingen steder uten sminke, så jeg sminker meg hver eneste dag.. Selv om jeg er alene hjemme! Kan jo ringe på døren vet dere [:)]
Greit å gå i joggebukse hjemme (det må jeg pent nå..), men skal jeg ut av huset skifter jeg. Syns det er greit å se nogenlunde ok ut [:)]

Hvordan er dere?

Har det akkurat sånn! Blir mobba fordi jeg ikke kan la være å sminke meg før jeg går i butikken eller i postkassa, hehehe!

Slenger ofte i joggebukse hjemme, men aldri hvis noen kommer på besøk. Og så er jeg veldig opptatt av å matche klær og tilbehør og sminke osv. Bruker jeg turkis genser, så har jeg ofte turkis sminke eller smykker. Det samme med skjerf, votter, sko og vesker. De bør ha samme farge! Dette resulterer i et enormt utvalg av sko, vesker, smykker, sminke osv....mannen min blir helt oppgitt fordi tingene mine tar over leiligheten

Godt å høre at fler MÅ sminke seg hver dag!

M

er nok ganske forfengelig ja...
hehe
går ikke utfor huset i sløvbuksa, kanskje etter posten. men ikke lenger[:D]
sminker meg når jeg skal ut av huset ellers...

Jeg sminker meg hver dag, går i joggebukse hjemme men ikke så ofte ute, hender seg jeg gjør det nå for at ingenting annet passer så godt lenger, men da tar jeg på en stilig eller fin genser....

Jer er MEGA forfengelig!! Kan heller ikke gå ut uten sminke..må værtfall ha foundation på[:)]

Elsker å gå i joggebukse da...og når jeg går tur med vogna hver dag bruker jeg det, men di ser fine ut!
Også syns jrg det er ålreit å gå med skjørt innemellom også for jeg er jo tross alt jente..og jenter skal gå med skjørt...hehe[:D]

Godt det ikke bare er meg.. He he

Og det du skrev Monicabebe, høres kjent ut! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av alle "jentetingene" mine.. Har et skap fullt med vesker, og i sommer ble samboeren så lei av at jeg til stadighet kjøpte nye vesker, så jeg fikk to mnd "forbud" mot å kjøpe nye.. [:)]
Han mente jeg var avhengig.. Men sta som jeg er, så klarte jeg å la være.. Enda det var fryktelig vanskelig!! [:)]

Jeg er nok ganske forfengelig av meg... går ikke ut uten mascara.. det er krise faktisk.. også må jeg ha brunkrem på nesa for den er så rød.. hehe [:D][:D]
Var verre før, da måtte jeg ordne og stelle meg bare for å gå tur med bikkja.. det gjør jeg ikke nå lenger.. ha vel litt med at jeg er blitt ganske sikker på meg selv.. her mangles det ikke selvtillit..hehe [:D][:D] Hvis noen synes at jeg ser ut som jeg har blitt påkjørt tidlig om morran så vel... la dem synes det [:D][:D]

såå passe...bruker vel mascara til dagen..prøver å stelle meg kvar dag men har så langt hår at det ofte vert heve opp i eit strikk,lisja drege i håret heile tida,er snart hudlause haha!
Går ikkje rundt i joggekle til vanleg,kun når eg skal trille tur,ellers går eg skapeleg kledd,dongri el skjørt el mørk bukse....sjelden gang eg går rundt i joggis heime og da er det før eg ev skal i dusjen!!!

Tror ikke jeg er så utrolig forfengelig...liker å se bra ut, men alt til sin annleding.
Sminke har jeg aldri brukt så mye av, men er ganske mørk og har ivertfall fått høre at jeg ikke trenger så mye sminke.

ORIGINAL: fruluna

Godt det ikke bare er meg.. He he

Og det du skrev Monicabebe, høres kjent ut! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av alle "jentetingene" mine.. Har et skap fullt med vesker, og i sommer ble samboeren så lei av at jeg til stadighet kjøpte nye vesker, så jeg fikk to mnd "forbud" mot å kjøpe nye.. [:)]
Han mente jeg var avhengig.. Men sta som jeg er, så klarte jeg å la være.. Enda det var fryktelig vanskelig!! [:)]

HAHAHAHA, har det sånn jeg også, sambo holder på å bli gal!!!!

sminker meg hver dag ja. Kan gå med joggebukse på butikken, men noe fint til. Tenk de som slipper å bruke sminke da!! De har god plass i skapene på badet de.....

Å henge ove doskåla med sminke er ikke noe særlig, da ser man hverfall ikke flott ut[:D]

Nei det er sant.. Men det er utrolig hvor mye freshere man kan føle seg med litt sminke!! [;)]

ORIGINAL: Ella

Tenk de som slipper å bruke sminke da!! De har god plass i skapene på badet de.....

Haha, jeg bruker sjeldent sminke jeg, men det er ikke noen bedre plass i skapet av den grunn[:D] Men det er nok fordi jeg er ganske opptatt av smykker, armbånd og slike "pynteting" og de tar ganske stor plass. Ellers er sko min store lidenskap og har vel over 100 par[8|] hvis jeg teller (men det tør jeg ikke for da får jeg shoppeforbud av sambo)[;)] Men liker å se litt orntlig ut hvis jeg skal noen plasser ja. Men lufter jeg hunden har jeg "egne" klær til det..

Er ikke veldig forfengelig jeg da. kan godt gå uten sminke en dag,men synes jeg ser best ut med..
Kommer an på liksom. Har egentlig ikke noe imot og slenge på meg en joggebukse og gå ut. Men liker jo selvfølgelig og se bra ut.

Jeg bruker aldri sminke, og da mener jeg aldri.. hehe
Jeg dusjer hver dag, går med joggebukser inne, og har ikke noe problem med å gå på butikken i joggebukse.
Typen min sier han er glad jeg ikke bruker sminke.
Men jeg er vel som mennesker flest, dusjer, har rene klær, å kler seg ok...

Jeg vil si at jeg er en smule forfengelig ja..liker å se bra ut...[:)]
Syns ikke at graviditet skal være noen unnskyldning for å se ut som et takras[:)]

ORIGINAL: Hanne21

Jeg vil si at jeg er en smule forfengelig ja..liker å se bra ut...[:)]
Syns ikke at graviditet skal være noen unnskyldning for å se ut som et takras[:)]

Enig her jeg.. Men ikke lett naar kroppen ikke vil inn i normale klaer...

nei kan ikke si at jeg er det..sminker meg kun om jeg skal ut blandt folk (om jeg har tid) men det er bare rundt øynene..og noen ganger litt brunkrem i tryne pga jeg er så bleik..håret er som regel i en strikk..hater håret mitt..hjemme går det i joggebukse (fordi di andre buksene er for trange rundt magen) men klemmer meg i litt mer finere bukser når jeg skal ut..

tja,jeg eeelsker å pynte meg å freshe meg opp[:D]

men så har jeg di dagene/periodene jeg ikke gidder å gjøre noen ting.[8D]
kan godt gå på butikken med halen på snei i en slapp joggis jeg[:D]

men neste dag kan jeg komme i finstasen å se ut som jeg altid er like prippen på hvordan jeg ser ut![:)]

kler å sminker meg etter humør å form!

Jeg rører meg ikke utenfor huset uten sminke, og hvertfall ikke i joggebukse.. Da må det i såfall være en veldig fin en! [:)] Tar på meg hetta om jeg må opp tidlig og ut for å lufte vofsen.. Og har blitt HELT hekta på sånne selvbruningsservietter.. [:'(]

Back
Topp