Er dere forelska??

MissSunshine

Betatt av forumet
Jeg tar meg fortsatt i å se beundrende etter min kjære både titt og ofte, og kjenner de deilige sommerfuglene i magen[:)] Her om dagen satt jeg på facebook og så et bilde noen hadde lagt ut av sambo, og jeg satt bare og tenkte på at jeg har verdens kjekkeste kjæresteDeilig følelse!!

Er forelsket ja. Men så har da vi bare vært sammen 1 år[:)] Og har allerede ei datter på 2 mnd[:D]

vi er kjempe forelska[:D] spurte mannen om han va forelska,han sa:
Anita,eg blir mer og mer forelska i deg for hver dag som går

så ja,vi er forelska[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: astrone

vi er kjempe forelska[:D] spurte mannen om han va forelska,han sa:
Anita,eg blir mer og mer forelska i deg for hver dag som går

så ja,vi er forelska[:D][:D][:D][:D]

Søøøøte mannen[:D]

Vil ikke si vi er FORelsket, men vi elsker hverandre og er gla i hverandre[:D][:D]

ORIGINAL: Beta

Kan ikke si at jeg er forelska sånn i det "Daglige" liksom! Men er det noe spes så hender det at det dukker opp[:D]

Men forelska for meg er det ekstreme suget i magen når jeg ser han, hører navnet hans, når han bare kommer borti meg osv!

Signerer.

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: ToveMora31

Vil ikke si vi er FORelsket, men vi elsker hverandre og er gla i hverandre[:D][:D]

Må si meg enig her. forelskelsen er vel over sånn sett, men kommer igjen i små glimt innimellom da. DET er koselig det! [:)]

We have our moments.

Ja- det er jeg![:)][:)]

nope... er nok en ensom ganger jeg...

jupp, like mye. selvom det er snart 8 år siden vi ble sammen[:D]
det er deilig å ha det sånn, ærlig så trodde jeg at det skulle avta, men det gjør det ikke[:)]

Kan ta meg selv i og titte ekstra på han ja..[;)] Er fornøyd med det jeg har og får sommer fugler i magen ennå, etter over 4 år sammen

Back
Topp