er dere flinke

Midt Norge

Elsker forumet
til og gi barna tran? jeg er ikke flink. synes det er ekkelt å gi barnet noe som er helt grusomt fælt,men det gjør sikkert godt da.

jepp jeg synes jeg er flink bare jeg ikke glemmer det innimellom så får hun tran hver dag[:D]

Nei eg e ikkje flinke!!
Pleier å gi Synne en flaske mme om kvelden og da har jeg d vit dråper i den, men nå de siste kveldene har hun ikke villet hatt flaska, har visst fått nok av meg så da er jeg ikke flink å gi tran...

Nei jeg gir ikke tran. Det smaker jo dritt..[:'(] så vil ikke dytte det i Thea når jeg ikke liker det selv. Men hun får d-vitamin dråper når jeg husker det da....

Vi har begynt med det nå. Jeg synes det smaker helt forferdelig, men Eskil smiler og smatter når han får det[:D]

Linnea har aldri fått tran. Kommer ikke til å gi henne det heller. Kjøpte d vitamin dråper i dag faktisk, så nå skal vi begynne med det. Bedre sent en aldri [:D]

nei, vi gir d-vitamin dråper i stedet..orker ikke å lukte på fisk jeg altså..hehe

Jeg kjøpte en diger flaske her om dagen , men har bare gitt ei skje.. synes lukten er vemmelig.. men jeg glemmer å gi bebisen det. men hva gjør man ikke for helsens skyld [:D]

Prøver å huske å gi han tran, men er litt sløv på det området. Kjøpte barnetran som ikke lukter tran i det hele tatt[:D]. Åsså smaker den ikke stygt heller. Er bare den ekle konsistensen. Men han smatter og smiler[:)]

Back
Topp