Er dere flinke?

*Novemberhåp*

*Lykkelig*
Er dere flinke til å holde dere unna Cola, godteri og usunn mat? Hvor viktig er dette egentlig? Jeg er selv litt svak for Cola, men prøver så godt jeg kan å bytte ut Colaen med vann :)) Flere??

Jepp! Men holder meg til bittelitt Cola i helgen. Kjøper Sprite istedet, men prøver og begrense det mest mulig. Går bedre enn forventet, finner andre ting og kose meg med. Lager meg god mat, da får man ikke like lyst på brus og snop. Men unner meg litt.

Storesnupp født okt.-11, lille frø ventes 04.02.14.
Fra appen!

Så absolutt ikke :-P går mye i salt snacks nå for kvalmen sin del.
Men drikker veldig mye vann da :-)

Godteri er slik som det var før, og usunn mat, tja.. vi prøver å bli flinkere, men er så lett å bare mekke noe halvfabrikat når man kommer sent hjem fra jobb og gubben allerede har hvert hjemme leenge og venter på middag :-P

Tenker jeg kommer til å drikke mye mer vann nå og mye mindre brus. Brus drikker jeg aldri utenom i helgene uansett, men da kan det fort bli noen glass. Tenker nå å kutte litt ned på det :) Chips og godteri blir nok litt vanskeligere, alltid vært veeeldig glad i godteri :P men jeg er også veldig glad i forskjellig frukt, så kommer til å prøve å spise mer av det og mindre godteri på den måten :)

Jeg er stor cola drikker, men var så motivert nå så etter innsett har jeg ikke drukket en dråpe cola, drikker litt andre brus, men veeeldig lite. Drikker vann til alle måltider, blitt så vandt til det at det har blitt vane. Godteri derimot klarer jeg ikke kutte helt, men prøver å begrense det til helgene :)

Ja må bare prøve jeg også.. er jo greit å holde det til helgene =) Da slipper man kanskje litt ekstra mye kilo og drasse på seg etterhvert også =) Men sånn over til noe helt annet. hvordan kan jeg lage sånn Linje under hvor det står hvor langt jeg er på vei osv?=)

Ja eller jeg har spist litt Is. Det er det.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

For øyeblikket er det ikke det jeg tenker på, her er alt som magen ønsker velkommen i kvalmeperioden hjertelig velkommen! Så da er det cola, salt og ting som ikke smaker så mye det går i.. Får se etterhvert hvis/når kvalmen gir seg om det blir mer sunt;)

Har levd på cola og finbrød. Eneste jeg har lyst på og som jeg ikke blir dårlig av :p tenker alt blir enklere å kontrollere når kvalmen gir seg. Ellers er det kun litt godis i helgene. Funnet ut at jeg ikke har like stort behov for godis som da jeg var yngre. Klarer å få i meg mer enn nok kalorier likevel da ;)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Nei! Jeg er opptatt av kosthold så får litt vondt inni meg... Jeg er så kvalm at her er det alt som døyver kvalmen som blir prioritert, da inkludert cola (som jeg aldri ellers drikker). Men orker ikke tanken på godteri og sånt da! I tillegg så er det ikke mye næring jeg får i meg da jeg spiser lite mat. Ikke noe grønnsaker. Men er glad i å spise sunt så tar det igjen når kvalmen forsvinner. I uke 12 har jeg bestemt meg for :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg er nazi på kostholdet til alle tider, og nå i svangerskapet frister ingenting uansett, ikke engang usunne ting. Skal jeg koooooose meg tar jeg en iskald glasscola.... NOM

Termin 20.02.2014

Om jeg drikker cola så er det sikkert 4-5 slurker så er jeg ferdig. Prøver å bytte den ut med Cola Zero da :)

Ellers så er jeg nogenlunde sunn og spiser kun snop på lørdag.
Har fått dilla på frukt da, men det er jo ikke det aller verste :p

Orker ikke Cola, har aldri vært brusdrikker.. Men is.. Sukk! Båtis er det store her.. Drikker vann og funlight saft, og det eneste som stilner kvalmen er grove brødskiver med leverpostei.. So far so good..?

Ja må bare prøve jeg også.. er jo greit å holde det til helgene =) Da slipper man kanskje litt ekstra mye kilo og drasse på seg etterhvert også =) Men sånn over til noe helt annet. hvordan kan jeg lage sånn Linje under hvor det står hvor langt jeg er på vei osv?=)
Det er en tråd her som heter signatur , der står det ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Er totalt avhengig av Pepsi Max, har drukket 2-3 liter pr dag alt for lenge nå! Men nå kan jeg bare glemme det, fysj, bare tanken gjør meg kvalm. Har prøvd et par ganger, men det smaker bare ikke godt lengre.
Har kuttet ut alt av snop og søtt, men likevel så går jeg opp i vektt! Det er til å klikke av!! Spiser ikke spesielt mye, men må spise oftere for å holde kvalmen borte.

Er ganske flink synes jeg. En eller to bokser eller glassflasker med cola i helgene er jo lov;) lite sjokolade. Men chips og salte kjeks har det blitt litt av.. P.g.a. Kvalmen. Regner med det går seg til;) ååh, nå fikk jeg lyst på eniskald cola gitt.. drikker ikke kaffe, så det er lite koffein jeg får i meg til dagen:) drikker en del grønn te:) hm..tror jeg må unne meg cola i dag:) er iallefall bedre enn light-brus...har prøvd å finne det som tidligere sto på matportalen om at gravide og barn under tre år bør holde seg unna light-brus, men sidene er endret, så jeg finner det ikke igjen

Back
Topp