Er dere flinke...

sengepolka

Elsker forumet
til å gå turer?? [:)][:)]

Jordmor, gyn og lege har sagt det flere ganger at jeg må gå masse turer, jeg finner bare ikke alltid tiden til det.
Men i dag bestemte jeg meg for å gå fra hjemme og bort til jobb, det er ca 5,5 km, jeg brukte 1 time og 15 minutter og endte med to gedigne gnagsår på begge føttene... hahah [:'(][:'(][:@][:@][:D][:D]

så da blir det ikke spaserturer på noen dager...

Vi burde ha en slags tråd hvor vi kan "backe" opp hverandre litt.. jeg trenger ihvertfall et spark bak [:)][:)]

Nei, men trener ca fire dager i uken og det er vel bedre enn nok[:)][:)]

Jeg er ikke noe flink [:'(] Er flinkere til og sitte på datan en og gåt il kjøkkenet og tilbake.. haha
Er med på den backe up hverandre tråden din alltså [:D][:D]

Jeg går til og fra barnehagen med Magnus, men han går bare annenhver dag. Nå er formen stigende, så skal bli flinkere [:)]

Alt for lite. I perioder går jeg mye, men har hatt så lite tid i det siste (dårlig unskyldning!) Driver og flytter, så når vi er ferdig med det blir det trilling til butikken osv. Kommer ned på "flata", så da er det lettere å la bilen stå.

Har veldig behov for det, pga treg mage!!

ORIGINAL: *Rebella*

Jeg går til og fra barnehagen med Magnus, men han går bare annenhver dag. Nå er formen stigende, så skal bli flinkere [:)]

Ja jeg må ikke gleme den biten da, men jeg sykler med han og sykler til butikken.. men må bli flinkere til og gå egentlig ..

ja[:D] jeg har ikke peiling på hvor mange km jeg går hver dag, bor på landet og har ikke lappen, så beina og sykkelen er min beste venn for tiden[:D] har hest også så blir en del gåing og arbeid der også, jobber også som renholder og det er ikke akuratt en stillendestittende jobb..men når jeg fri kvelden er det kanonherlig å føle seg fysisk sliten[:D]er en person som har masse energi da, så jeg mååå røre masse på meg for å trives[:D]

hunden min også trenger mange turer til dagen[;)]

Skulle ønske eg klarte å gå meir, men blir så kvalm og dårlig [:'(]

er alt for dårlig til å gå/trimme!!!!

Har kjempe lyst å gå ut akkurat nå... men så er jeg super duper forkjøla og har ligget på sofaen i 2dager!!!

Føler til vanlig at jeg ikke har energi til å gå.... når jeg er ferdig på jobb ligger jeg på sofaen som slakt..... har prøvd å få sykemelding for å komme oppå... men legen sier bare at sykemelding er for syke og svangerskap er ingen sykdom....
(er jo enig i at svangerskap er ingen sykdom men... jeg erier jo ikke energi til å væer  med sønnen min på 5.... ) kunne godt hatt 20% sykemelding så mye syk som jeg har vært i det siste....

Går så mye på jobben, sitter aldri i ro der kun i pausen.

Så når jeg kommer hjem er jeg lei av å gå[;)]

Men skal bli bedre til å gå turer, nå er jo formen ganske grei[:D] Så da blir jeg nok flinkere[:)]

Back
Topp