Er dere flinke til og spise frokost?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Er dere flinke til og spise frokost?
Hva bruker dere spise?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er flink til å spise frokost, men dessverre ikke så flink til å passe på HVA det er. Matlysten har vært heller dårlig gjennom hele svangerskapet, så det blir fort havrecheerios eller brød med nugatti, bare for å få i meg noe i det hele tatt...

Hvis jeg later som at dagens første måltid kalles frokost uansett når på dognet det inntas, så ja :p

Men nei.
Jeg var veldig flink en periode, men så ble jeg gravid og vips forsvant matlysten.
Men det har bedret seg.
Jeg spiste frokost (klokken 7) en morgen i forrige uke sammen med mann og barn :D
I helgene spiser jeg frokost, men da er klokka gjerne 9 eller 10 :)

Hvis det kan kalles frokost når man allerede har vært oppe i 1-2 timer?:p

I det siste så har det vært mye havregrøt med frukt og bær;)

Ja! Avhengi av mat rimelig fort etter jeg har våknet, ellers kommer kvalmen... (enda) :/

har alltid måtte spise frokost før jobb. Om ikke blir jeg kvalm og uvel. Har en fysisk akiv jobb. Men matlysta har ikke pleid å være best om morraen så frokost var derfor det siste jeg gjorde før jobb, evt tok jeg den med og spiste på jobb før jeg begynte. men da jeg blei gravid så måtte jeg snu litt rundt og har beholdt rutinen med å spise med en gang jeg står opp. før var det pga kvalme men like greit å ha det gjort så derfor bare fortsatt å spise med en gang.

stort sett blir det brød med enkelt pålegg. Syltetøy er godt om morraen..... Nå går det i brunost og ripsgele :-)

Etter jeg ble gravid MÅ jeg ha frokost, ellers blir jeg fortsatt kvalm å uvel..
Hadde glemt å ta opp brød fra fryseren her en dag, og nå har jeg lært for å si de sann :p

Gjør det. Må planlegge den for jeg er som regel ikke i form etterpå. Så her er det både veldig tidlig frokost og veldig sen, alt etter om jeg skal ut på noe og når jrg skal ut.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Nei, aldri vært det. Tar gjerne 1-2 timer etter jeg har stått opp før jeg klarer å spise noe..

Ja! Avhengi av mat rimelig fort etter jeg har våknet, ellers kommer kvalmen... (enda) :/
Samme her, må spise med en gang jeg stått opp.
Men ellers pleier jeg å spise frokost til vanlig også. Tar et par knekkebrød med leverpostei, gulost,skinke :)

Ja, prøver på det! Fast frokost er et knekkebrød med leverpostei + et glass juice med spirulina :)

Spiser frokost fordi kroppen sier den må ha mat men gjerne ei times tid etter jeg har våknet... brødskive med et eller annet på... mat generellt er pyton for tiden da jeg går 24/7 med halsbrann.. å har enda ikke funnet noe som fungerer...

Prøver å være flink! merker frokosten er viktig for at dagen skal bli bra :) jeg spiser en grapefrukt, noen fullkornskorper med smørsom jeg dypper i kaffe <3 ( Nam!!), og havregynsuppe :) har brukt å spise dette nå de siste månedene :)

Back
Topp