Er dere flinke til å trille tur?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Jeg må innrømme at jeg er ikke det. Jeg liker å kunne legge de i senga når de skal sove, så får jeg gjort noe annet. Hva med dere? Er dere flinke til å trille turer?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Triller i hvert fall en tur på 1-3 timer hver dag, og det hender at det blir en eller to turer til på 15-20min for at han skal sovne


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Lillegutt her var så glad i vogna tidligere så da gikk jeg laaange turer på ca 2 timer hver dag. Men de siste par ukene sover han kun maks en halvtime i vogna før han våkner og da går det ikke lang tid før han er lei av å ligge og vil opp! Så nå blir det kortere turer, men prøver å komme oss ut litt hver dag fordeom :)


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Triller hver dag, minst én time, gjerne 2-3 timer. Hun kan sove mange timer i strekk så lenge vogna er i bevegelse. Får aldri gjort noe hjemme, husarbeid er sterkt nedprioritert. For meg er det viktigere å komme seg ut av huset.
Dessuten våkner hun gjerne etter en time bare når hun sover inne.
Triller i helgene også.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ikke spesielt. Han sovner så greit i senga at det er enklere å bare legge han der så får jeg gjort litt hjemme. Men vi er stort sett ute hver dag uansett da. Før trilla vi til å fra bhg. Men nå har jeg funnet ut at det er lettere å ta han i Manducaen. Da kan vi gå en snarvei og da synes storebror det er greiere å gå hjem. Men han sover stort sett fint i vogna da, så om vi verken henter eller leverer en dag og ikke har noe annet triller vi tur. Han sov nettop enn time i vogna utenfor her men da måtte jeg jo trille han tjue min først, så da sier det seg selv at det er enklere å bare legge han i senga.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg er glad i trilleturer jeg :) Men jeg gidder ikke hvis det regner, og en gang i blandt er det digg med en dag på verandaen også.
 
Ja, jeg er glad i trilleturer jeg :) Men jeg gidder ikke hvis det regner, og en gang i blandt er det digg med en dag på verandaen også.
Synes det er greit å trille i regnvær å jeg, men det har jo nesten ikke regna siden baby ble født. Hadde jeg hatt veranda er det mulig jeg hadde blitt mer hjemme, men her må jeg ut for å få sett sola. I tillegg bor vi i en bitteliten leilighet, så jeg må ut hver dag for å ikke bli helt sprø.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg triller altfor mye, hverdag i 3-4t helt utslitt når jeg kommer hjem. Så skal holde meg til 1t fra nå av.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes det er greit å trille i regnvær å jeg, men det har jo nesten ikke regna siden baby ble født. Hadde jeg hatt veranda er det mulig jeg hadde blitt mer hjemme, men her må jeg ut for å få sett sola. I tillegg bor vi i en bitteliten leilighet, så jeg må ut hver dag for å ikke bli helt sprø.
Jeg har ikke noe ordentlig regntøy, bare softshelljakker, og det frister lite å bli våt. Jeg er innmari glad i å krype opp i sofaen med en kopp te når det regner jeg :)

Jeg har derimot en stor og fin veranda, sol fra kl 11 til langt på kveld nå om sommeren. Må få kjøpt et sånt UV telt til vesla, så får ho liggi der ute litt mer også :)
 
Jeg triller/jogger en times tid alle hverdager. Da sover snuppa godt, på turen også 1-2 timer til når vi kommer hjem. De andre lurene sover hun også ute i vogna uten at vi triller.. syns det er deilig å komme seg ut uansett vær jeg, blir klaustrofobisk å bare gå rundt hjemme. Husarbeid kan jeg gjøre en annen gang
 
Triller en del hver dag, både i sol og i regn. Og går mye på cafe eller lignende.. Husarbeid prioriterer jeg ikke så høyt. Er hjemme for å kose meg med babyen jeg, ikke for å vaske :)
 
Jeg har ikke noe ordentlig regntøy, bare softshelljakker, og det frister lite å bli våt. Jeg er innmari glad i å krype opp i sofaen med en kopp te når det regner jeg :)

Jeg har derimot en stor og fin veranda, sol fra kl 11 til langt på kveld nå om sommeren. Må få kjøpt et sånt UV telt til vesla, så får ho liggi der ute litt mer også :)
Etter å ha jobbet i barnehage har jeg masse uteklær! Investerte blant annet i et par joggesko i gore tex som er helt vanntette og supre å gå tur med:)
 
Back
Topp