M
Moderator Eve
Guest
Er dere flinke til å pleie dere selv? Tenke over hvilke produkter dere bruker? Smøre dere med kremer? Dra til frisøren? Dra på spa?
Er du flink? Evt hvordan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dere flinke til å pleie dere selv? Tenke over hvilke produkter dere bruker? Smøre dere med kremer? Dra til frisøren? Dra på spa?
Jeg er så dårlig på den biten at jeg omtrent har urskog på leggene, og i går brukte jeg balsam i håret etter vask for første gang på x antall år.
Har dere noen tips om hvordan jeg kan lage meg noen luker i hverdagen når jeg er hjemme med ei lita frøken på 16 mnd(som begynner i barnehage til høsten), og en samboer i full jobb som også er leder i sameiet vi bor i og i en forening vi er medlemmer av.
Syns jeg rydder og lager mat og vasker o.l hele tiden, når jeg ikke tilbringer tid med vesla.
Tips mottas med takknemlighet
Alt utenom sminke, for det har jeg aldri brukt mye tid på, en lang god dusj med tid til litt kroppspleie etterpå, tror jeg det må bliHva er det du tenker som du har lyst til å proritere? Er det sminke? Kroppspleie? Hår? En lang dusj?
Begynn i det små... Ta deg 3 min ekstra og gradvis bygg opp. Finn en god krem og start med det?Alt utenom sminke, for det har jeg aldri brukt mye tid på, en lang god dusj med tid til litt kroppspleie etterpå, tror jeg det må bli
Siden lillebror kom til verden for 8,5 uke siden er jeg fornøyd bare jeg får dusja annenhver dag og får på litt mascara og concealer om morgenen [emoji28]
Siden lillebror kom til verden for 8,5 uke siden er jeg fornøyd bare jeg får dusja annenhver dag og får på litt mascara og concealer om morgenen [emoji28]