Er dere flinke til å ta bilder

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Av magen? :-) her er jeg helt elendig. Må bli flinkere. Gøy å ha :) Tror ikke jeg har noen bilder til nå :p

Jeg ser ærlig talt ikke poenget med å ta bilder av magen, derfor har jeg heller ingen bilder av den ;)

Tatt bilder hver uke siden uke 3 faktisk!! Er veldig glad for det nå, det er morsomt å se tilbake på,tenker jeg :)

Nei. Var ikke det med førstemann heller...

Prøver å ta, og når jeg føler magen er liten er det fint å se på gamle bilder og se den har vokst :)

Jeg er ikke flink med det, men skal nok få tatt noen bilder. Ser hvor morsomt det er for de eldste å se bilder av når de lå i magen :)

I starten tok jeg bilder hver uke, haha den vokste jo ikke stort per uke så tidlig ;) Nå tar jeg når jeg husker det. Er veldig glad jeg tok i starten, for har allerede heeelt glemt hvordan kroppen var før gravidmage. Har virkelig vokst :) og større skal jeg bli ;)

Ja. Har gjort det i de andre svangerskapene og skal ha full oversikt nå. :) man ser kanskje ikke så mye selv nå, men når man ser tilbake på det så ser man at magen endrer seg for hver uke!

Jeg tar bilder ca hver til annenhver uke.

Har vært det med de 2-3 første, men nå er magen min så stor fra før, så er ikke noe å ta bilde av hengeflesk liksom :P Men når babymagen vises ordentlig blir jeg sikkert til å ta noen :p

Tar bilder av magen en fast dag i uken. Gjorde det sist svangerskap også, litt gøy å sammenligne; )

Har bilde mnd for mnd:) har gjort d med de 2 andre, storesøster syns d er gøy å se på magebilder:p

Var mye flinkere med første. Tok bilder av magen hver uke fra ganske tidlig. Nå i begynnelsen var det kun når jeg husket det, prøver å huske det hver uke nå. Synes jo det er gøy å se forskjellen. :)

Ganske flink til nå denne gangen. Var litt færre bilder sist :-)

Er så dårlig til å ta bilder, syns alle blir så fæle. Men har lyst til å ta. Dette blir trolig mitt siste svangerskap, å har så å si ingen bilder fra de tidligere. Må prøve å ta et hver uke fra nå av...

Back
Topp