Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I starten tok jeg bilder hver uke, haha den vokste jo ikke stort per uke så tidlig Nå tar jeg når jeg husker det. Er veldig glad jeg tok i starten, for har allerede heeelt glemt hvordan kroppen var før gravidmage. Har virkelig vokst og større skal jeg bli
Ja. Har gjort det i de andre svangerskapene og skal ha full oversikt nå. man ser kanskje ikke så mye selv nå, men når man ser tilbake på det så ser man at magen endrer seg for hver uke!
Har vært det med de 2-3 første, men nå er magen min så stor fra før, så er ikke noe å ta bilde av hengeflesk liksom Men når babymagen vises ordentlig blir jeg sikkert til å ta noen
Var mye flinkere med første. Tok bilder av magen hver uke fra ganske tidlig. Nå i begynnelsen var det kun når jeg husket det, prøver å huske det hver uke nå. Synes jo det er gøy å se forskjellen.
Er så dårlig til å ta bilder, syns alle blir så fæle. Men har lyst til å ta. Dette blir trolig mitt siste svangerskap, å har så å si ingen bilder fra de tidligere. Må prøve å ta et hver uke fra nå av...