Er dere flinke å knipe?

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
Det er så fort å glemme ut, syns jeg... Må ta meg sammen, særlig nå når jeg er gravid.. Har ikke hatt noen problemer altså, men bør jo gjøres hver dag likevel.. :)

Hadde langtrukket fødsel med epidural sist. Jeg ble kateterisert x flere og har ble tatt ut med vakuum. Jeg fikk stress-inkontinens etter dette, og det har ikke gått helt over enda :(

Så jeg kniper :) Prøver å huske det hver kveld når jeg ligger å leser :)

Nei det der er jeg alt alt for dårlig til..

Nei, ikke i det hele tatt! Kniper nå da;) så kanskje det hadde gjort susen med litt påminnelse her av og til!

Nei, ikke i det hele tatt! Kniper nå da;) så kanskje det hadde gjort susen med litt påminnelse her av og til!

Hehe, ja :) Kom på at på tidligere terminforum har det vært sånne knipetråder, gjerne litt lenger ut i svskapet da, men skader jo ikke å knipe litt ekstra, så vi kan jo begynne nå :)

Uff, nei kan ikke si at jeg er flink til det :p

Hadde langtrukket fødsel med epidural sist. Jeg ble kateterisert x flere og har ble tatt ut med vakuum. Jeg fikk stress-inkontinens etter dette, og det har ikke gått helt over enda :(

Så jeg kniper :) Prøver å huske det hver kveld når jeg ligger å leser :)

Offameg.. Så kjedelig!! Fikk kateter med førstemann jeg også, mamma ble illsint når hun hørte det, for det er så lett å ødelegge sånn at det blir sånn som du har det, eller verre da visst.. Så bør visst være god grunn for å gjøre det.. Skjønner ikke helt hvorfor de gjorde det med meg, hvis jeg ikke hadde klart å gå, kunne jeg vel fått et bekken (eller hva det heter).. Det fikk jeg andre gang når det var så langt uti at jeg ikke hadde komt meg noen plass.. LITT (!!) vanskelig å gjøre det foran så mange, men heller det enn å risikere noe sånt...

Aldri;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har glemt det helt av til nå.. Takk for påminnelsen :-) Blir mye av det fremover da jeg snart begynner bekkenløsningstrening :-)

Visste ikke at man skulle gjøre det jeg :p fikk ikke noe beskjed om det sist :p

jeg synes jeg er ganske flink til det. Ihvertfall en gang daglig. Ellers er det på treningen jeg gjør det i forbindelse med noen øvelser jeg gjør.

Er jo igrunnen noe kvinner generelt blir anbefalt å gjøre for å unngå lekkasje ;) man tenker kanskje ikke på det når man er så ung, men det er mange kvinner som sliter med lekkasje. Og begynner man først å knipe så gjør man det automatisk uten å tenke på det.. Og en bonus er jo at det kan berike sexlivet også ,) Selv om det kanskje ikke er det første vi tenker på nå ( i alefall ikke vi som er kvalme og ugne ;) )....

Jeg gjør det hver dag mens jeg venter på trikken :)
Men det er fordi det er et apotek ved siden av trikkeholdeplassen som har en sånn reklame om kniping...
Hvis den reklamen blir borte, er jeg redd løpet er kjørt for min del :P

Altfor dårlig på det...

Men det er fordi det er et apotek ved siden av trikkeholdeplassen som har en sånn reklame om kniping...
Hvis den reklamen blir borte, er jeg redd løpet er kjørt for min del :p

Så bra!! Greit å ha noe å gjøre i ventetiden :P Vi får minne hverandre på det her inne også, så husker vi det kanskje alle, selv om reklamen kanskje forsvinner :P

Hvis den reklamen blir borte, er jeg redd løpet er kjørt for min del :P
Haha, genialt :p

Back
Topp