Selvfølgelig skal man kunne dele sorger når det går ille eller noe har skjedd slik at man er veldig bekymret. men jeg mente alle de trådene om "hvem har opplevd" osv.. Det blir så mye fokus på dette :/
Da regner jeg med du sikter til meg og min tråd tidligere idag. Så da svarer jeg for den.
Først: brukte en tydelig overskrift!
og jeg har jo mistet i DENNE graviditeten. Samtidig som jeg fremdeles er gravid. Dette skaper ekstra komplikasjoner for min situasjon, og mitt svangerskap. Så for MEG er dette en veldig naturlig del av svangerskapet. Og jeg har et rolig forhold til sa/ma. Og trenger bare litt opplysninger for hvor store sjangser jeg har, med tanke på hvor langt jeg har kommet! Og kanskje et lite oppdrag for å roe meg selv(?)
Om jeg går inn på "vi har mistet" er det mange som har sen abortert, og det vil jo kanskje berolige de som ikke vil lese om sa her, men det vil jo ikke berolige meg!
litt satt på spissen, men dere skjønner. Får et litt mer gjennomsnittelig svar her da!
så, beklager om jeg uroet noen, men for meg er SA/MA den harde realitet, og jeg har opplevd det mange ganger, og for meg er dette en naturlig del av den jeg er, og for mange av oss kan det hjelpe å snakke om det og bekymringene. Og vi husker jo hverandres historier, og dette er jo en del av det å bli kjent! og et diskusjonsforum vil alltid inneholde spesielle tråder og emner man kan kvie seg for å lese, dermed mener jeg at vi først og fremst må se på overskriftene våre, og være flinke til å informere hverandre om hva som tas opp i tråden!
nå rives jeg med, men jeg synes det er viktig at vi husker på dette er et diskusjonsforum, hvor vi skal kose oss i mange mnd, og finne løsninger vi alle kan trives med!