Er dere enda kvalm eller gitt seg ?

Sofiemor88

Glad i forumet
Jeg er da 15+2 og spyr og er kvalm enda begynner å bli litt lei nå trodde det var gitt seg etter 3 dager pause . :sick006

Om morningen kan jeg være kvalm fortsatt. men ikke veldig kraftig.
Kaster ikke opp. Er dessverre noen som ikke blir kvitt det.

Stress kan ha innvirkning.

Om morningen kan jeg være kvalm fortsatt. men ikke veldig kraftig.
Kaster ikke opp. Er dessverre noen som ikke blir kvitt det.

Stress kan ha innvirkning.

Har det litt varierende av og til kun morningen og noen ganger på kvelden . Jeg har ikke så veldig matlyst prøver å få i meg noe men det må være noe som er lett og få ned som :

Yoghurt vannmelon og kjeks og frukt ellers drikker jeg mye vann da . Har prøvd å spise ris og kylling men det er litt verre få ned

Jeg merker på kroppen at denne gangen er jeg ikke fult så sterk som før har vel kanskje litt med at jeg er på slutten av 20 årene og snart 30 . Dette er da 3 svangerskapet så kan vel si jeg er ferdig etter denne her . Mannen er enig også 3 får vi være fornøyd med . Er du også flere gangs fødende ?

Har det litt varierende av og til kun morningen og noen ganger på kvelden . Jeg har ikke så veldig matlyst prøver å få i meg noe men det må være noe som er lett og få ned som :

Yoghurt vannmelon og kjeks og frukt ellers drikker jeg mye vann da . Har prøvd å spise ris og kylling men det er litt verre få ned

Jeg merker på kroppen at denne gangen er jeg ikke fult så sterk som før har vel kanskje litt med at jeg er på slutten av 20 årene og snart 30 . Dette er da 3 svangerskapet så kan vel si jeg er ferdig etter denne her . Mannen er enig også 3 får vi være fornøyd med . Er du også flere gangs fødende ?

3 gangs jeg også, og samme alder som deg. Men jeg er så heldig at jeg denne gangen har et supert svangerskap.
Jeg var avhengig av å presse ned mat i starten. Om ikke ble jeg enda kvalmere.
Kryss fingrene for at det går over :Heartred

Er dessverre enda kvalm, er 17+6 idag. Er førstegangs så trodde virkelig ikke det var sånn der skulle være å gå gravid... kaster litt mindre opp enn før, gått over til mer brekninger og har hatt et par ettermiddager som har vært noenlunde OK de siste par ukene. Håper det ikke varer frem til januar altså [emoji17]

Kvalm, men har heldigvis begynt å få perioder der jeg ikke kjenner noe til kvalmen... det gjør at jeg overlever liksom... :P

Jeg er 16+2 i dag :)

Tidvis kvalm men har endra seg litt siste uka, 14+4 nå! Innimellom går ingenting ned og andre ganger går alt ned! Kjøtt er æsj!

16+4 og fortsatt kvalm. Men det er bedre. Har flere og flere gode dager men de dårlige dagene er jeg kvalm døgnet rundt. Forventer ikke at det vil gi seg på en stund. Forrige svangerskap hadde jeg det sånn hele veien. Men hadde en god periode når jeg var litt over halvveis. Er veldig avhengig av nok mat og søvn. Dårlige netter gir veldig dårlige dager... Men jeg er glad det hvertfall er bedre enn det var for noen uker siden. Dessverre stemmer det ikke for alle at kvalmen bare er de første tre månedene. Men det blir stort sett bedre og bedre.

Er 18+3, og brekker meg om morningen dersom jeg er sulten.
Trodde det hadde gitt seg i uke 15, men det kom tilbake nå i uke 18.

15+0 imorgen å fortsatt dårlig. Må fremdeles ta Zofran for å holde meg sånn nogenlunde på beina. Lei, lei og atter lei. Lurer på når det skal gi seg.......

Føler med dere! Var ikke forberedt på hvor utmattende svangerskapskvalme kunne være. Er også fremdeles mye dårlig, men hver dag er ikke like ille heldigvis :) Er i uke 15 og senest i går lå jeg rett ut store deler av dagen, men klarte å karre meg opp og lage middag (varmet opp noe jeg fant i fryseren) til samboeren kom hjem og det var jeg så ekstremt fornøyd med å ha fått til at det faktisk er litt komisk... Han har lagd mat til meg i ukesvis <3

Back
Topp