Er dere damene flinke til å

PS.I Love You

Gift med forumet
vente med å kjøpe babyklæ, utstyr, smokker osv til dere er gravide å langt på vei eller klarer dere ikke holde dere vis dere finner noe søtt og fint eller noe skikkelig billig på salg??

vi vet jo ikke om vi får barn på denne måten, men på en eller anna måte så skal vi få barn så derfor syns jeg ikke det gjør noe når kjerringa kommer hjem med noe fint som ho har fått for en billig penge. å vi skal jo bli onkel å tante i mars så mye forsvinner jo til min søster også så klart. men enkelte ting faller vi begge pladask for å vil spare på.

vi har jo arva ting som vogn og seng. og vi har en del klær som er arva og som er fra når jeg var liten som pappa faktisk har spart på. å det er gøy å ha å håper virkelig vi får bruk for det en gang..........

Jeg klarer ikke å kjøpe noe, det blir for sårt. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe som helst før etter uke 12 hvis jeg blir gravid engang.
Dessuten hvis det er veldig lenge til jeg får ønsket mitt oppfylt kan det jo være en helt annen mote en det er nå...(vi begynte å prøve for 5 år siden, tenk hvs jeg hadde begynt å handle da)
Men jeg handler litt søte babyklær til venninner når de får baby da, det er koselig[:)]
Men man må jo gjøre det en selv føler for, er jo ikke noe fasitsvar på det.

Nei sånn sett så kan man jo godt vente da.. men vi låner og gir vekk mesteparten til søstra mi så da er det jo litt anderledes.. å vis vi får barn noen gang så låner eller får vi tilbake. grei ordning syns vi.. å kjerringa syns det er fryktelig koselig å gå å handle litt å gjemme vekk.. noen få søte små plagg, smokker, leker osv..
det er helt greit men vi går ikke å kjøpe store ting enda som bil sete o.l...

Jeg har heller aldri kjøpt noe. Selv om det har fristet noen ganger. [;)]
Vil over 12 uker først. [:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Jeg har heller aldri kjøpt noe. Selv om det har fristet noen ganger. [;)]
Vil over 12 uker først. [:)]

skjønner.. men det er jo ikke sååå lenge til da[;)]

jeg klarer ikke og kjøpe noe, det er nesten vondt og gå og kjøpe noe til venninder som har fått barn, vil jo så gjerne ha selv. på det 2 icsi forsøket mitt var mamma helt i 100, hun var så sikker på at det skulle gå bra, så hun kjøpte en liten body med mini mus på, jeg blei så sint og lei meg, hun skjønte jo det, men hun ønsker like stort som meg og klarer liksom ikke og la være. Forsøket gikk jo dårlig og jeg ble ikke gravid, den ligger pakka godt ned et sted jeg ikke vet nå......huff

ORIGINAL: ElinR

skal kjøpe første plagget til lørdag[:)] ellers har vi kjøpt en kommode.
har arva både masse klær og 2 vogner ++ da

er fint å arve masse[;)] det syns jeg er kjempe greit! er helt gratis og fint for andre å se at tingene de kjøpte en gang kan glede andre en stund også..

kåna mi ønsker seg så mange forskjellige gammledagse ting så ho sitter stadig på nett å leiter å har sagt at finner ho noe av det ho ønsker til en billig penge så er det jo bare å slå til!! om vi aldri får egenfødte barn så skal vi jo få barn på et vis!

Det er vel litt forskjellig hva man "orker". Har ikke turt å kjøpe noenting enda, og har fått litt angst for at svigerinnen min skal komme ut med masse. Hun sier hun har vogn, seng og en del klær osv, men jeg vil egentlig ikke ta i mot før i hvert fall 12 uker er gått. Hun er jo selvsagt kjempesnill som vil gi oss alt dette, men jeg er livredd for å miste nå, og da tror jeg at jeg ville hatt det vondt med babyting stående. Er kanskje litt kynisk, men det er vel for å spare meg selv litt og. Har jo tenkt å få oss en baby uansett etterhvert, men tør ikke handle inn noenting[;)] 

Menmen, nå er det kanskje ikke så lenge til jeg kan handle noe da. Vet ikke når jeg blir klar for å handle noe, men "sperren" forsvinner vel når den skal[:)]

Da vi begynte å prøve i 2004,så var jeg ofte i butikkene å kikket på babyklær og utstyr,men jeg er glad for at jeg ikke har kjøpt noe,hadde bare vært ekstra vondt å ha det liggende.

Har vært så mange nedturer at vi ikke har turt å kjøpe noe......
(men har siklet litt på forskjellige nettsider da...)
tror nok det går enda et par uker til her før eg tør å kjøpe nokke (angst for å miste igjen)

Ja jeg har handla litt forskjellig.

Vogna som jeg sikkla på i lange tider kjøpte jeg når butikken skulle legges ned. Fikk vogn med bagdel, sportsdel, vognpose, stelleveske, parasoll og regntrekk til 3199 kr..

har litt små ting som vippestol, bæresele, bleiebøtte(fått av ei venine)

Har og en del annet og en del klær. jeg syns det er godt å gå inn på barnerommet og kikke på det jeg har. syns ikke det er vondt..

Hmm.. Jeg var veldig redd for å i det hele tatt glede meg, i tilfelle noe skulle skje... Så ble vel ikke noe særlig handling før jeg var borti 18-20 uker på vei tror jeg. Men da ble det jo vogn, senger, klær, bilseter og alt!!

Angsten for å miste satt veldig i meg, men da det gikk opp for meg at dette faktisk gikk bra - og ukene hadde flydd avgårde var det bare kos å handle..( og jada, nå har vi helt sikkert altfor mye!!)

Jaja, var mine tanker i alle fall!! [:)]

Jeg handlet ikke noe før jeg var i andre trimester.
Og med min spontanabort så handlet jeg overhodet ikke noe.
Spurte dengangen om skulle handle et par sokker til hver av tvillingene bare som et tegn, men han ville ikke.

Jeg har ikke turd å kjøpe noe ennå, og er ennå en stund til jeg kommer til å kjøpe noe. Har også gitt foreldre og sånt "forbud" mot å kjøpe eller begynne å strikke.. Har en morsom er veldig glad i å strikke til babyer.. [:)]

Litt redd for å miste... Men krysser fingrene for at alt går bra...

aha veldig forskjellig fra dame til dame... haaper alle her inne kan shoppe som noen gale i lopet av aaret... jeg syns det er kjekt me litt baby ting.. men maa ikke ta helt av...

jeg har handlet litt baby ting[:)]
jeg syntes også det er godt å ta det fram smått[:)]
vi krysser alt for at di jeg har i magen skal sitte....så da kan jeg handle mer[;)]

Jeg handlet ingenting før etter den ordinære ultralyden i uke 19... Kjenner noen som kjøpte masse, bl.a vogn, og de ble ikke gravide med prøverør, søkte om adopsjon, og fikk avslag... Da var det sårt og se alle babytingene, og spesielt vognen[:(] (de har fått medhold i anken nå da..)

Back
Topp