Er dere begynt...

FlowerGirl

Betatt av forumet
Å strikke til babyeb/babyene som ventes??:) jeg har allerede strikket 2 mariusdresser og er begynt på en vognpose :)

Kan ikke strikke, så nei...

Åh hadde ønsket jeg fikk til å strikke er så masse fint man kan lage til de små

Ja det er mye fint:) har strikket så mye til denne høyt ønskede babyen at jeg tror jeg må invistere i en ny kommode så jeg får organisert alt å lagt i størrelser:) babyen blir å bo i strikkaklær!:) synes det er så koselig å kle på de strikkatøy:) :)

Denne babyen skal få heklet babyteppe. Lærte meg bestemor-ruter via youtube her om dagen :cool:

Planen er å hekle en rute per kveld, da burde jeg bli ferdig. Må bare lære meg å hekle de sammen også :rolleyes:

De to andre har jeg strikket teppe til. Eldste sydde jeg også til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har startet på et deilig luftig babypledd i alpakka og så har jeg planer om å strikke og strikke......
er så utrulig mye fint å lage :)

Planer om å sy masse. Har såååå mye nusselige mønster til baby. Gleder meg.

Ja, er begynt så vidt.. Har mange planer.. Har også en mor og svigmermor pluss stesvigermor som skal strikke til oss sier de :D kjekt.. har lyst å strikke noen bodyer til babyen etter hvert også..

Kan ikke strikke :/
Begynte å hekle teppe! Men slikt håndarbeid er ikke noe for meg. Kanskje strikking , når jeg kan strikke klær. Men har ikke tålmodighet desverre.
Men jeg vet at oldemoren til barna mine kommer til å begynne på hentesett med en gang hun får vite kjønn :)

Jeg har ikke startet ennå, men både mamma og svigermor er i full gang med strikkingen! :)

Jeg er IKKE noe flink til å strikke, men har nå startet på et helt enkelt vognteppe.. -som sikkert ikke er ferdig før i august en gang ;)

Jeg kan ikke strikke så jeg håper at svigermor kan strikke til lille. Har strikket jakke som mamma strikket til forrige mann og den skal mini få bruke også. Kommer aldri til å greie å gi den bort så blir nok en av de tingene jeg tar vare på <3

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

jeg strikker ikke da, men gir all æren til min kjære mamma, som strikker å strikker til sine 4 voksene jenter og 2 barnebarn ( snart 3 :D ) men jeg syr til min gutt, så jeg skal snart sy teppe og koseklut til min nye spire i magen :D

Back
Topp